Przetargi.pl
Przebudowa III piętra w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Kazimierza Wielkiego 24/26 w Poznaniu na cele biurowe

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2013-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa III piętra w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Kazimierza Wielkiego 24/26 w Poznaniu na cele biurowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa III piętra w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Kazimierza Wielkiego 24/26 w Poznaniu na cele biurowe obejmująca m. in. wykonanie robót budowlanych, instalacji elektrycznych, wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz zaprojektowanie i wykonanie sieci informatycznej LAN, internet, ppoż. i telefonicznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w następujących załącznikach: w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiarze robót, opisie przedmiotu zamówienia oraz opisie części teleinformatycznej. 3. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) należy traktować jako propozycję Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowania materiałów równoważnych. 4. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace na okres 36 miesięcy. 5. Wykonawca na użyte podczas realizacji prac wyroby udziela gwarancji zgodnej z gwarancją producenta, ale nie krótszej niż 36 miesięcy. 6. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeglądu urządzeń zamontowanych w ramach niniejszego zamówienia z częstotliwością i zakresem zgodnym z zaleceniami producenta oraz obowiązującymi przepisami po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 7. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 8. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z panem Zbigniewem Bocheńskim tel. 618541887. 9. Wykonawca na własny koszt po zakończeniu prac wywiezie i zutylizuje gruz po przeprowadzonych robotach oraz śmieci. 10. Wykonawca określi w formularzu ofertowym zał. nr 1 części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 11. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej. 12. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac, aby nie stanowiło ono zagrożenia dla pracowników i klientów urzędu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach