Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Zielonejgórze

Gmina Obrzycko ogłasza przetarg

  • Adres: 64-520 Obrzycko, ul. Rynek 19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2913065 , fax. 061 2913072
  • Data zamieszczenia: 2012-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obrzycko
    ul. Rynek 19 19
    64-520 Obrzycko, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2913065, fax. 061 2913072
    REGON: 00053864000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Zielonejgórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody. Roboty obejmować będą cześć budowlaną, technologiczną oraz elektryczną i AKPiA. Istniejąca stacja wodociągowa i urządzenia uzdatniające nie pozwalają na zaspokojenie zapotrzebowania wody dla odbiorców, co szczególnie uwydatnia się w okresie letnim. Konieczna jest rozbudowa wszystkich obiektów stacji tj. ujęć wody, urządzeń uzdatniających, urządzeń do płukania filtrów, pomp i zbiorników. Przewiduje się następujący schemat technologiczny przy stacji; Woda surowa ze studni głębinowych będzie tłoczona do projektowanego mieszacza wodno-powietrznego, do którego dawkowany będzie koagulant oraz sprężone powietrze. Następnie woda będzie kierowana do drugiego (istniejącego) mieszacza i dalej na filtry. Przewiduje się dwustopniową filtrację wody.Jako pierwszy stopień wykorzystane będą istniejące 4 filtry, a jako drugi stopień, projektuje się 2 nowe filtry. Po przefiltrowaniu woda będzie kierowana do zbiorników, a z nich pobierana pompami IIo i kierowana do sieci. Przewidziano chlorowanie awaryjne wody kierowanej do zbiorników, przy pomocy podchlorynu sodu. Do płukania filtrów zaprojektowano nowe pompy płuczne oraz dmuchawę. Woda popłuczna będzie kierowana do osadników, a z nich przepompowywana do kanalizacji deszczowej.Dla zainstalowania wszystkich projektowanych urządzeń uzdatniających, konieczna jest rozbudowa budynku o wielkości w rzucie 4 x 5 m. Konieczne jest również zwiększenie ilości zbiorników wody czystej o jeden zbiornik o pojemności 100 m3. a)Część budowlana: 1)Rozbudowa budynku, 2)Budowa zbiornika wody retencyjnej.3)Budowa chodnika, 4)Budowa rurociągów wody czystej i surowej. Na działce znajduje się budynek stacji uzdatniania wody, osadnik wód popłucznych, studnie głębinowe ujęcia wody oraz zbiorniki wody. b)Część technologiczna: 1)Rurociągi i kanały międzyobiektowe, 2)Osadnik wód popłucznych wraz z studnią S4, 3)Studnie głębinowe, 4)Technologie, 5)Rozruch stacji. c)Część elektryczna i AKPiA, 1)Demontaż istniejących tras kablowych: technologicznych i oświetlenia, które nie będą wykorzystywane po modernizacji, 2)Montaż rozdzielni elektrycznej pompowni RAS, RAF12, RAF34,RAF56 oraz agregatów pompowych, 3)Montaż: instalacji elektrycznych, aparatury pomiarowej na zbiorniku wody, tras kablowych w pomieszczeniach, 4)Uruchomienie układu automatycznej instalacji. Inwestycja będzie polegała na wykonaniu nowej instalacji elektrycznej, wewnętrznej i zewnętrznej dla stacji uzdatniania wody. W pierwszej kolejności należy dokonać prac demontażowych. W następnej kolejności należy dokonać montażu elementów instalacji elektrycznej: przepustów, korytek kablowych, rur ochronnych. Po ich zamontowaniu można przystąpić do i układania kabli a następnie do podłączenia elementów wykonawczych i pomiarowych. Po dokonaniu pomiarów sprawdzających - elektrycznych można przystąpić do uruchomienia układu. Roboty budowlane Wykonawca jest zobowiązany prowadzić w sposób gwarantujący ciągłą pracę stacji uzdatniana wody w Zielonejgórze i dostawę wody do sieci przez stację przez cały czas trwania robót. Zamawiający zaleca aby Oferent dokonał wizji lokalnej w terenie oraz pozyskał wszelkie informacje niezbędne dla przygotowania oferty i wyceny przedmiotu zamówienia. Nie ujęcie w wycenie jakiegokolwiek elementu nie upoważnia Wykonawcy do roszczeń wobec Zamawiającego. Pozycje przedmiaru nie ujęte w kosztorysie ofertowym uważać się będzie za uwzględnione w innych pozycjach w kosztorysie. Cena ofertowa musi być ceną ostateczną i musi być skonstruowana w oparciu o wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót i odbioru robót budowlanych, zgodnie z wiedzą budowlaną, obowiązującymi normami, przepisami szczególnymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami w przedmiarach robót, a zapisami w dokumentacji projektowej należy przyjąć i zastosować dane i zapisy zawarte w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie efektów oczyszczania ścieków, kosztów eksploatacji, niezawodności działania. Możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2.Forma wadium: 1)Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji,poręczenia, która powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (Zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (Wykonawcy), oznaczenie gwaranta,poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji,poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji,poręczenia, d)termin ważności gwarancji,poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta,poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. f)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3)Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 3.Termin i miejsce wniesienia wadium: 1)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2)W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je na konto Zamawiającego z adnotacją wadium numer sprawy ZPW.3035.2.2012. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3)W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, oryginał gwarancji/poręczenia należy złożyć w ofercie lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego - pokój nr 5. 4.Zwrot wadium: 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5.Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.Utrata wadium: 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.obrzycko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach