Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku hali sportowej Wacław wraz z remontem części dachu.

Centrum Sportu Szamotuły Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sportowa 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 29 21 585
  • Data zamieszczenia: 2016-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Sportu Szamotuły Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Sportowa 6 6
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 61 29 21 585
    REGON: 30259201800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csszamotuly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku hali sportowej Wacław wraz z remontem części dachu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie budynku hali sportowej WACŁAW w Szamotułach wraz z remontem części dachu. Głównym celem Projektu jest przystosowanie budynku do współcześnie obowiązujących standardów funkcjonalnych oraz technicznych. Zakres prac obejmuje: a. Rozbudowę budynku hali sportowej o łącznik pomiędzy częścią administracyjno-hostelowo-socjalną a częścią hotelową budynku. Rozbudowa obejmuje część holu reprezentacyjnego, część biurowo-administracyjną oraz socjalną. Projekt zakłada wykonanie dźwigu osobowego zapewniającego dostęp dla osób niepełnosprawnych do 3 różnych poziomów budynku. b. Przebudowę obejmującą istniejącą część administracyjną, wraz z niezbędnymi pomieszczeniami pomocniczymi. Przebudowa obejmuje pomieszczenia szatni na kondygnacji -0,5 oraz przebudowę łazienek przy szatniach. Projektuje się wydzielone pomieszczenie z prysznicami i ustępem dla każdej z szatni. Zgodnie z ustaleniami z użytkownikiem budynku przyjęto program funkcjonalny przewidujący zmniejszenie ilości miejsc na widowni do 242 przez wyburzenie części trybun oraz powiększenie pola boiska. Projektuje się docieplenie ścian zewnętrznych budynku, wymianę okien w sali sportowo-widowiskowej, wykonanie nowej posadzki sportowej, demontaż okładziny sufitowej oraz poprawienie warunków akustycznych w sali sportowej, poprzez montaż płyt akustycznych. Ponadto planowana jest budowa wentylacji mechanicznej wraz z klimatyzatorami. Projekt zakłada wydzielenie stref pożarowych w budynku oraz wykonanie nowych hydrantów wewnętrznych. Na materiał wykończenia elewacji projektuje się tynk mineralny w jasnym odcieniu zgodnie z rysunkiem elewacji. Na elewacji wschodniej projektuje się okładzinę wykonaną z blachy cięto-ciągnionej z naniesioną grafiką o tematyce sportowej. c. Remont części dachu nad halą sportową. W ramach projektowanego przedsięwzięcia planuje się wymianę warstw wykończeniowych dachu (izolacji przeciwwilgociowej, izolacji termicznej, pokrycia dachowego). Szczegóły dotyczące obiektu: - powierzchnia zabudowy 3566,86 m2 - powierzchnia zabudowy istniejącej 3302,82 m2 - powierzchnia zabudowy nowoprojektowanej 264,04 m2 - powierzchnia całkowita 6021,11 m2 - powierzchnia użytkowa 3152,15 m2 - kubatura brutto 27470,26 m3 - głębokość budynku 52,67 m - szerokość budynku (szerokość elewacji frontowej) 63,16 m - wysokość budynku (od poziomu terenu przy głównym wejściu do budynku) 11,33 m - liczba kondygnacji nadziemnych 2 W ramach Projektu zostaną wykonane następujące roboty budowlane: - zagospodarowanie placu budowy, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - fundamentowanie, - betonowanie, - zbrojenie, - roboty budowlano-montażowe, - roboty wykończeniowe, wyposażenie, - roboty murarskie, - roboty w zakresie instalacji elektrycznych - roboty w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych, centralnego ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Tomie III SIWZ 4.1 Informacje szczegółowe. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa budynku hali sportowej Wacław wraz z remontem części dachu zgodnie z Tomem III SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 2. Pieczę nad realizacją zamówienia będzie sprawował Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, który oceni zgodność realizacji przedsięwzięcia z dokumentacją zwartą w Tomie III SIWZ, skontroluje jakość i ilość robót, zaopiniuje zasadność wykonania i rozliczenie robót oraz robót dodatkowych i zamiennych, skontroluje rozliczenie finansowe budowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy a także przeprowadził rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 4. Zamawiający protokolarnie przekaże wykonawcy teren robót w czasie określonym we wzorze umowy. Zamawiający, w protokole przekazania, wskaże punkty poboru mediów na czas realizacji zamówienia. 5. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie prace ściśle według otrzymanej dokumentacji przetargowej w szczególności Tomu III SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi normami (określającymi ogólne zasady wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia), przepisami bhp i przeciwpożarowymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz instrukcjami Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 6. Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót. Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót, aby prowadzone prace nie stanowiły zagrożenia dla osób przebywających w otoczeniu prowadzonych robót. 7. Sposób prowadzenia prac musi być uzgodniony z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Wykonawca w trakcie realizacji robót będzie na bieżąco sprzątał, usuwał i utylizował we własnym zakresie i na własny koszt zbędne materiały, odpady, śmieci, gruz. 8. Przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. Materiały powinny posiadać atesty lub certyfikaty oraz spełniać normy, o których mowa w dokumentacji przetargowej w szczególności zawartej w Tomie III SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 u.p.z.p. dopisuje wyrazy lub równoważny, w przypadku gdy takie określenie tam nie występuje. Wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Analogicznie do powyższego jeżeli, Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 2 u.p.z.p. za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza się również równoważność. Wskazane normy, aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę materiałów, urządzeń równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia (w którym zawiera się cała dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same, lub lepsze parametry techniczne, właściwości funkcjonalne i jakościowe, ponadto aby posiadały wymagane, odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewniały zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Parametrami technicznymi są wielkości liczbowe wyznaczające charakterystyczne wielkości różnych urządzeń i materiałów, zaś parametrami użytkowymi i technicznymi są wszelkie wielkości (wyrażane w jednostkach miary, wagi, nachylenia etc.) elementów użytkowych (np. fundamentu, ścian, dachu), które występują w przypadku danego obiektu budowlanego. Poprzez: - właściwości funkcjonalne należy rozumieć cechy oznaczające, że materiał, urządzenie będą spełniały prawidłowo swoje funkcje, tzn. zapewnią zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami SIWZ. - właściwości jakościowe należy rozumieć zgodne z postanowieniami SIWZ dla zaproponowanych materiałów, urządzeń właściwości takie jak np.: funkcjonalność, rodzaj, gatunek, cechy fizyczne (np.: gęstość, szczelność, wilgotność, mrozoodporność, odporność na starzenie, itp.), cechy mechaniczne (np.: wytrzymałość, odporność na uderzenia, itp.), cechy chemiczne (odporność na korozję), itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 135 000,00 PLN (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy PLN). 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późniejszymi zmianami). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji, poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji,poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,poręczeniem, c) kwotę gwarancji,poręczenia, d) termin ważności gwarancji,poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta,poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty gwarancji, poręczenia w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 u.p.z.p. na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, f) gwarancja,poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe, g) gwarancja,poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, h) wszelkie spory dotyczące gwarancji,poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji,poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 57 9072 0002 2099 0007 9729 0001 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż pieniężna potwierdzoną za zgodność z oryginałem - przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2) Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Zamawiającego w godz. pracy od 8:00 do 16:00 przed upływem terminu składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania Ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania Ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12.6.2) IDW. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy z zastrzeżeniem pkt. 12.6.1) IDW. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 u.p.z.p., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csszamotuly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach