Przetargi.pl
Przebudowa Gminnego Centrum Kultury w Tomicach

Gminne Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 63-308 Gizałki, ul. Kaliska 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7411 517 , fax. 0-62 7411 195
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Kultury
    ul. Kaliska 28 28
    63-308 Gizałki, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7411 517, fax. 0-62 7411 195
    REGON: 25007472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Gminnego Centrum Kultury w Tomicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa Gminnego Centrum Kultury w Tomicach. Zadanie realizowane będzie na działce nr 459 w miejscowości Tomice, gmina Gizałki, powiat pleszewski, województwo wielkopolskie. W ramach przebudowy przewiduje się: Branża budowlana: a) roboty rozbiórkowe b) roboty remontowo - budowlane stanu surowego c) roboty termo-modernizacyjne d) roboty wykończeniowe budowlane e) roboty uzupełniające instalacyjne Branża instalacyjna: a) kotłownia olejowa - technologia b) wentylacja kotłowni olejowej c) układ solarny d) instalacja wodno kanalizacyjna e) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej f) roboty elektryczne g) wyposażenie p-poż, UDT h) instalacja paliwowa i) roboty montażowe wewnętrzne instalacji c.o j) wewnętrzna instalacja c.o grzejniki k) kanalizacja sanitarna l) roboty budowlane Szczegółowy zakres robót zawarto w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych oraz projekcie budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki wymagane od wykonawcy O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. Posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej 3. Posiadania wiedzy i doświadczenia 4. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. Posiadania doświadczenia wykonawcy 6. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wysokość wymaganego ubezpieczenia 300 000,00 PLN 7. złożył wymagane oświadczenia, dokumenty i spełnił inne wymagania określone w ustawie, SIWZ i w ogłoszeniu do składania ofert. Z ubiegania się o zmówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o którym mowa w art. 22 ust. 1 oraz podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formy spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez zamawiającego i podane w SIWZ) dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. B. Warunki wykonania zamówienia Wykonawca składający ofertę musi spełnić następujące warunki wykonania zamówienia, a mianowicie: 1. Zapewni gwarancję wykonania i serwisu 2. Warunki płatności 3. Warunki realizacji 4. Kosztorys ofertowy 5. Oferowane warunki wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymaganych od wykonawcy 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 1.3. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia oferenta od odpowiedzialności cywilnej / OC / w zakresie realizowanego zadania. 1.8. Dowód wpłacenia /wniesienia/ wadium. 1.9. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z w/w dokumentów. 2. Informacja na temat sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na załączniku nr 2 Sytuacja ekonomiczna i finansowa wraz z udokumentowaniem wykazanych danych za pomocą: 1/ sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2/ informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz wykaz personelu pracowniczego odpowiedzialnego za realizację zamówienia z zadeklarowaniem pracowników do pełnienia funkcji kierownika budowy, kierowników robót na załączniku nr 3 Potencjał kadrowy wraz z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych stosownie do zadeklarowanej roli w realizacji zamówienia /dyplomy, uprawnienia, zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, opis doświadczenia/. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca na załączniku nr 4 Potencjał techniczny. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatniego 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, na załączniku nr 5 Doświadczenie wykonawcy z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). W przypadku wykazania zamówień wykonanych na rzecz zamawiającego, wykonawca nie ma potrzeby uzyskiwania i załączania referencji. 6. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia / pojedynczych osób -zleceniobiorców podlegających kierownictwu oferenta, bądź przedsiębiorców - działających samodzielnie na podstawie umowy o dzieło, o roboty budowlane lub innej umowy cywilnoprawnej/ jeśli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców lub jest zmuszony do ich wykorzystania ze względu na niepełny zakres swojej działalności gospodarczej w stosunku do zakresu objętego zamówieniem na załączniku nr 6 Podwykonawcy wraz z oświadczeniem podwykonawcy o współpracy z wykonawcą na załączniku nr 6A Zobowiązanie do współpracy będącego jego uzupełnieniem i zawierającego w zakresie powierzonej części zamówienia: - wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia wraz z zadeklarowaniem pracownika do pełnienia funkcji kierownika robót, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia w pełni sprawnych jednostek sprzętowych. - aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez podwykonawcę działalności gospodarczej, - dyplomy, uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa stosownie do roli w realizacji zamówienia. W szczególności dotyczyć to winno zakresu robót związanego z rozbiórką i utylizacją istniejącego pokrycia dachowego wykonanego z płyt azbestowych. B. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wykonania zamówienia 1. Oferta na formularzu ofertowym. 2. Karta gwarancji i serwisu jako załącznik nr 7 zawierająca szczegółowe warunki udzielanej gwarancji . 3. Kosztorys ofertowy - szczegółowy jako załącznik nr 8 sporządzony zgodnie z przedmiarem robót. 4. Zaparafowany projekt umowy jako załącznik nr 9. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gizalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach