Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych 1319K Szczucin - Radgoszcz w km 7+079 - 8+028; 1323K Czarkówka - Radgoszcz - Luszowice - Tarnów w km 15+552 - 16+536; 1303K Zawierzbie - Kozłów - Szczucin w km 3+852 - 4+167 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.

Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Warszawska 48/8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6422500 , fax. 014 6422500
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej
    ul. Warszawska 48/8 48/8
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 014 6422500, fax. 014 6422500
    REGON: 85166528400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych 1319K Szczucin - Radgoszcz w km 7+079 - 8+028; 1323K Czarkówka - Radgoszcz - Luszowice - Tarnów w km 15+552 - 16+536; 1303K Zawierzbie - Kozłów - Szczucin w km 3+852 - 4+167 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa następujących odcinków dróg powiatowych: A) droga 1319K Szczucin - Radgoszcz w km 7+079 - 8+028 Zakres robót obejmuje: -Mechaniczne ścinanie poboczy - 1138,8m2 -Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale V. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Zawartość oferty i sposób jej przedstawienia. Oferta powinna składać się z : 1) formularza ofertowego - sporządzonego zgodnie z załącznikiem do niniejszej SIWZ, 2) oryginału pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 3) zestawu oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V niniejszej specyfikacji, 4) wypełnionego i parafowanego projektu umowy, 5) kosztorysu ofertowego, 6) wykazu osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania (kierownik budowy) - z dołączonymi kopiami uprawnień budowlanych oraz aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7) Wykazu zadań o zbliżonym zakresie rzeczowym i finansowym wraz z dołączonymi referencjami. Wymaga się, by oferent wykazał się zrealizowaniem w okresie ostatnich 2 lat co najmniej dwóch zadań o zbliżonym lub większym zakresie rzeczowym i ilościowym..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach