Przetargi.pl
Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych: Zagumnie w Bielczy, Skotnik w Borzęcinie, w stronę Czarnawy w Borzęcinie. Przedsięwzięcie współfinansowane z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych

Gmina Borzęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 32-825 Borzęcin,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 684-61-08 , fax. 014 684-63-72
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borzęcin
    32-825 Borzęcin, woj. małopolskie
    tel. 014 684-61-08, fax. 014 684-63-72
    REGON: 00053218000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych: Zagumnie w Bielczy, Skotnik w Borzęcinie, w stronę Czarnawy w Borzęcinie. Przedsięwzięcie współfinansowane z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych: Zagumnie w Bielczy, Skotnik w Borzęcinie, w stronę Czarnawy w Borzęcinie. Przedsięwzięcie współfinansowane z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych. Zakres prac do wykonania obejmuje: -wykonanie podbudowy z żużla wielkopiecowego warstwa gr. 15-20 cm po zagęszczeniu -3 133 m2, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych, asfaltowa warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 5 cm - 2 763 m2, ścianki czołowe przepustu szt. 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu Wykonawców którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Udzielą min. 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. 3. Spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej specyfikacji: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; wymagane jest, aby Wykonawca udokumentował, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością minimum 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanie należycie . Przez podobne zamówienie należy rozumieć wykonanie minimum 2 zadań obejmujących roboty budowlane o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego przetargu. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. osobami posiadającymi kwalifikacje w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 1 września 2006 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia i będącym członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2.; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale V SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z w.w warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Z treści załączonych do oferty wymaganych dokumentów, oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 1) formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1); 2) oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy (załącznika nr 2)(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. Nr 3) (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny, łączne doświadczenie); 5) wskazanie (imiennie na piśmie) kierownika robót posiadającego uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiednie do zleconego zakresu robót i należy załączyć kserokopię uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 6) wykaz podwykonawców, uwzględniający zakres zleconych robót - jeżeli dotyczy, względnie oświadczenie że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami (zał. Nr 4); 7) kosztorys ofertowy - wydruk szczegółowy; 8) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borzecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach