Przetargi.pl
Przebudowa chodników w miejscowości Ryczywół przy drodze powiatowej nr 2019P Ryczywół - Ludomy ul. Kolejowa na długości 0,220 km oraz ul. Obornicka na długości 0,335 km

Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-610 Rogoźno, ul. Rolna 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2619307 , fax. 067 2619307
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach
    ul. Rolna 17 17
    64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2619307, fax. 067 2619307
    REGON: 63128249300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodników w miejscowości Ryczywół przy drodze powiatowej nr 2019P Ryczywół - Ludomy ul. Kolejowa na długości 0,220 km oraz ul. Obornicka na długości 0,335 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa chodników w miejscowości Ryczywół przy drodze powiatowej nr 2019P Ryczywół - Ludomy ul. Kolejowa (od Placu I Maja do ul. Kościuszki) na długości 0,220 km oraz ul. Obornicka (od przejazdu kolejowego do CPN) na długości 0,335 km obejmuje niżej wymienione roboty: I. Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe - 0,555 km 2. Zdjęcie humusu - 941,500 m? 3. Rozbiórki elementów drogowych - 35,000 m II. Roboty ziemne 1. Wykopy - 44,250 m? 2. Nasypy - 90,000 m? III. Odwodnienie korpusu drogowego 1. Rozbiórki - 18,000 m? 2. Odwodnienie - 27,000 m? 3. Odtworzenie nawierzchni - 18,000 m? IV. Elementy ulic 1. Krawężniki - 220,000 m 2. Ścieki - 44,000 m? V. Podbudowa 1. Koryto - 1.113,000 m? 2. Warstwa odcinająca - 1.113,000 m? 3. Podbudowa zasadnicza - 224,00 m? VI. Elementy ulic 1. Obrzeża chodnikowe 30x8 - 542,000 m 2. Obrzeża chodnikowe 20x6 - 210,000 m 3. Chodniki - 889,000 m? 4. Wjazdy i wyjazdy z bram - 224,000 m? VII. Oznakowanie 1. Oznakowanie poziome - 20,500 m?. VIII. Inne roboty 1. Przepusty pod zjazdami - 28,000 m 2. Remonty nawierzchni bitumicznej - 5,500 t IX. Prace geodezyjne 1. Pomiar powykonawczy - 0,555 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane tj. roboty w zakresie budowy dróg o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł każde zadanie, 3) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) kierownik budowy posiada uprawnienia do kierowania budową o specjalności budowy dróg na co najmniej 3 zadaniach o podobnym charakterze w ostatnich 3 latach, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a) posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 p.z.p. B. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 1. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p. C. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Zamawiający żąda załączenia do oferty - Formularz oferty Rozdział III SIWZ dokumentów, zgodnie art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.) w celu: 1) potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg zał. nr 2 do Oferty; 2) potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł każde zadanie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg zał. nr 3 do Oferty b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymaga się, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia do kierowania budową o specjalności budowy dróg i pełnił tę funkcję na co najmniej 3 zadaniach o podobnym charakterze w ostatnich 3 latach wraz z kopią uprawnień budowlanych i aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - wg zał. nr 4 do Oferty; lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. C. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. D. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to Wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.oborniki.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach