Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2014-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przebudowa budynku C przy ul. Szamarzewskiego 89/91 w Poznaniu w zakresie budowy szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych oraz jej 5 letnią obsługą eksploatacyjną - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 - Roboty budowlane przedmiot zamówienia został opisany w projekcie budowlano - wykonawczym [załącznik A], dokumentacji techniczno-ruchowej [załącznik B], specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót [załącznik C] oraz przedmiarze robót [załącznik D]. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach: etap I - przebudowa budynku C w zakresie budowy szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, etap 2 - obsługa eksploatacyjna w okresie 5 lat. Do odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy dokumentację powykonawczą, protokoły pomiarów i badań oraz atesty i certyfikaty. Do Wykonawcy należy zgłoszenie i przeprowadzenie odbioru w UDT. Przedmiot zamówienia winien być objęty co najmniej 5 letnią gwarancją Wykonawca poniesie koszty energii elektrycznej i wody, których wysokość zostanie ustalona w protokole przekazania placu budowy. Wykonawca przeprowadzi nieodpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi windy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek zgłoszenia podwykonawców, zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy. Wykonawca będzie prowadzić prace w obiekcie czynnym - należy zapewnić w trakcie prowadzenia prac możliwość korzystania z klatki schodowej. Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projekcie wykonawczym należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony [zaprojektowany] efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych Przez wszystkie wymienione w projekcie z nazwy urządzenia i materiały rozumie się elementy o parametrach nie gorszych niż określone w projekcie i specyfikacji technicznej. Wykonawca ustanowi kierownika budowy. Wymagania dotyczące przeglądów eksploatacyjnych: 1. stała comiesięczna konserwacja przez osoby posiadające uprawnienia w wymaganej specjalności nadanej przez UDT. 2. terminy wykonywania przeglądów konserwacyjnych określa załącznik do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 29.102003 [Dz.U. 2003, Nr 193, poz. 1890] 3. czynności konserwacyjne zgodnie z instrukcja obsługi dźwigu. 4. koszt utrzymania modułu GSM do komunikacji ze służbami ratowniczymi. 5. utrzymanie dźwigu w ciągłym ruchu w okresie pomiędzy naprawami głównymi z wyłączeniem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjno-naprawczych. 6. podjecie czynności naprawczych w ciągu 8 godzin od chwili powiadomienia przez zamawiającego. 7. rejestracja i archiwizacja wszelkich zdarzeń i zgłoszeń o niesprawności dźwigu. 8. udział w corocznym badaniu rewizyjnym z udziałem UDT. 9. wykonanie corocznego badania instalacji elektrycznej potwierdzone protokółem 10. reprezentowanie zamawiającego przed UDT. 11. całodobowy nadzór pracy urządzeń w dni powszednie i święta 12. utrzymywanie połączenia telefonicznego z serwisem - abonament miesięczny GSM 13. kontrola alarmowej linii telefonicznej 14. zapewnienie pełnego dostępu do części zamiennych 15. zapewnienie urządzeń diagnostycznych do kontroli UDT oraz kontroli eksploatacyjnych 16. integralną częścią wyposażenia windy są testery Wynagrodzenie za czynności eksploatacyjne płacone będzie w równych ratach miesięcznych na podstawie protokolarnego potwierdzenia prawidłowości prac konserwacyjnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10 500.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy pięćset 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27