Przetargi.pl
Prace związane z wymianą okien w sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego w Słupcy

Powiat Słupecki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Poznańska 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2758600, 2758624 , fax. 063 2758669
  • Data zamieszczenia: 2015-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słupecki
    ul. Poznańska 20 20
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2758600, 2758624, fax. 063 2758669
    REGON: 31106099000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace związane z wymianą okien w sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego w Słupcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace związane z wymianą okien w sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego w Słupcy . Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 roboty budowlane, 45.45.30.00-7 roboty remontowe i renowacyjne, 45.42.11.32-8 instalowanie okien. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: 1) podstawowe wytyczne dotyczące okien, 2) dokumentacja projektowa, 3) przedmiar robót, 4) szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych. W przypadku sprzeczności pomiędzy zapisami specyfikacji technicznej lub przedmiaru robót a zapisami załącznika podstawowe wytyczne dotyczące okien pierwszeństwo mają zapisy załącznika podstawowe wytyczne dotyczące okien. 3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w przedmiocie zamówienia. Za rozwiązania równoważne uznaje się zastosowanie innych materiałów urządzeń, sposobów wykonania przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających lub przewyższających opisane w dokumentacji projektowej. 4. Ilekroć w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuję się, że każdemu takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Za rozwiązania równoważne uznane zostaną rozwiązania o parametrach nie niższych niż podane w dokumentacji projektowej. 5. W przypadku składania oferty, w której Wykonawca proponuje rozwiązania równoważne do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust 1-3 ustawy. 6. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, ze przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji technicznej. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje. 7. Zamówienie obejmuje również prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia współpracując z Dyrekcją Szkoły i osobami przez nią upoważnionymi w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. 9. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej sali gimnastycznej w celu prawidłowej wyceny. Wizja możliwa jest po uprzednim uzgodnieniu z władzami szkoły. 10. Zamawiający w przedmiocie zamówienia (odpowiednio do każdej części przedmiotu zamówienia) wymaga od Wykonawcy: 1) minimum 36-cio miesięcznego okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane (materiały i robocizna), 2) rękojmi za wady udzielonej na okres 60-ciu miesięcy (materiały i robocizna).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonane prace budowlane (materiały i robocizna)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach