Przetargi.pl
Poprawa warunków komunikacyjnych i bezpieczeństwa na odcinkach ciągu dróg powiatowych nr 1616K, 1632K, 1617K na terenie Powiatu Limanowskiego- etap I

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 3375-831 , fax. 0-18 3375-832
  • Data zamieszczenia: 2010-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Józefa Marka 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 0-18 3375-831, fax. 0-18 3375-832
    REGON: 49189888000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa warunków komunikacyjnych i bezpieczeństwa na odcinkach ciągu dróg powiatowych nr 1616K, 1632K, 1617K na terenie Powiatu Limanowskiego- etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zmierzające do poprawy warunków komunikacyjnych i bezpieczeństwa na odcinkach ciągu dróg powiatowych nr 1616K, 1632K, 1617K na terenie Powiatu Limanowskiego- etap I. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący asortyment robót: 1) utwardzenie pobocza - wykonanie chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1616K w miejscowości Jurków na odcinku ok. 800 mb w km 12 + 523 - 13 + 323 wraz z odwodnieniem i poszerzeniem jezdni, 2) utwardzenie pobocza - wykonanie chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1616K w miejscowości Dobra w kierunku Podłopienia na odcinku ok. 2000 m wraz z odwodnieniem i poszerzeniem jezdni, peronami autobusowymi i oznakowaniem, 3) utwardzenie pobocza - wykonanie chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1616K w miejscowości Podłopień - I etap na odcinku ok. 992 mb w km 18 + 581- 19 + 573 wraz z odwodnieniem, peronami przystankowymi i niekonwencjonalnym przejściem dla pieszych z masy grubowarstwowej, pasami akustycznymi i sygnalizacją pulsującą, 4) utwardzenie pobocza - wykonanie chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1617K w miejscowości Piekiełko na odcinku ok.467 mb wraz z przejściami dla pieszych w tym przejściem niekonwencjonalnym w rejonie Szkoły z masy grubowarstwowej, pasami akustycznymi i sygnalizacją pulsującą, 5) remont odcinkowy ciągu dróg powiatowych nr 1616K, 1632K i 1617K - renowacja odwodnienia, likwidacja przełomów, pobocza, nawierzchnia asfaltowa, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni - cienka warstwa na zimno typu Slurry Seal, miejscowe poszerzenia jezdni, remont mostów, bariery energochłonne, wzmocnienie konstrukcji drogi, perony przystankowe, przejścia dla pieszych wraz z oznakowaniem i oznakowaniem niekonwencjonalnym z sygnalizacją pulsujacą i pasami akustycznymi, uzupełnienie oznakowania pionowego, oznakowanie poziome, 6) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z oznakowaniem, 7) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu dla ciągu drogowego nr 1616K, 1632K, 1617K stanowiącego przedmiot zamówienia wraz z oznakowaniem wynikającym z przedmiaru robót, 8) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych chodników oraz odcinków drogi na których dokonano poszerzenia jezdni. Przedmiot zamówienia w zakresie wykonania nawierzchni asfaltowej warstwy ścieralnej winien być wykonany w ciągu jednolitym całą szerokością jezdni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania zadania stanowiących załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000.00 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100 PLN)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_limanowski/Wprowadzenie
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach