Przetargi.pl
Poprawa bazy rekreacyjno - sportowej Gminy Lwówek poprzez budowę boiska wielofunkcyjnego we wsi Brody - nr sprawy RG.271.03.01.2014.ZJ

Gmina Lwówek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-310 Lwówek, ul. Ratuszowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4414024 , fax. 061 4414212
  • Data zamieszczenia: 2014-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek
    ul. Ratuszowa 2 2
    64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4414024, fax. 061 4414212
    REGON: 00053041300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowek.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bazy rekreacyjno - sportowej Gminy Lwówek poprzez budowę boiska wielofunkcyjnego we wsi Brody - nr sprawy RG.271.03.01.2014.ZJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie boiska wielofunkcyjnego (w zespole boisk sportowych) wraz z ciągiem pieszym zlokalizowanych na działkach nr ewid. 525/1, 525/2 w miejscowości Brody, będących własnością Gminy Lwówek (lokalizacja działek na terenie przylegającym bezpośrednio do Przedszkola w Brodach) wraz z dostawą wyposażenia boiska. Zamawiający Gmina Lwówek w pierwszym etapie realizacji inwestycji zamierza zrealizować boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem i utwardzonym ciągiem pieszym. 2. Przedmiotowe roboty budowlane określa dokumentacja projektowa - projekt budowlany (udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (stwior) ogólna oraz dotycząca wykonania robot związanych z budową boiska wielofunkcyjnego, roboty budowlane wykonywane będą na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, dokonanego w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu. 3. Dane charakteryzujące projektowaną budowę. Zakładany do realizacji etap w przedmiotowym postępowaniu obejmuje budowę: 1) wielofunkcyjnego boiska sportowego z nawierzchnią poliuretanową na powierzchni 613,11m2, z zaznaczonymi polami boisk do gry w siatkówkę, koszykówkę i tenisa, a w tym; wykończenie nawierzchni boiska wielofunkcyjnego - poliuretan na podbudowie dynamicznej (wodoprzepuszczalny), nawierzchnia boiska obramowana obrzeżem betonowym 8x30x100 na ławie betonowej z oporem, nawierzchnia poliuretanowa boiska winna odpowiadać badaniom na zgodność z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczną ITB, lub rekomendacją techniczną ITB lub wynikami badań specjalistycznego labolatoriuim badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport, nawierzchnia winna posiadać atest PZH oraz autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej wystawioną dla wykonawcy na przedmiotową realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 2) oraz dostawę i montaż wyposażenia wielofunkcyjnego boiska sportowego (zgodnie z zaleceniami producenta) wyposażenia boiska, a w tym; - dwa zestawy jednosłupowe do koszykówki wraz z tablicami i obręczami, - jeden komplet siatki wraz ze słupkami do gry w tenisa, - jeden komplet siatki wraz ze słupkami do gry w siatkówkę, zamontowane wyposażenie winno być zgodne z certyfikatami bezpieczeństwa. 3) utwardzenia terenu betonową kostką brukową w zakresie jak na rzucie poziomym boisk sportowych (zakres budowy oznaczono żółtą linią - nr rys. 2) na powierzchni ok. 302,35m2, nawierzchnia ciągu pieszego jak i otoczenie pasem chodnika boiska wielofunkcyjnego betonową kostką brukową gr. 6cm i obramowana obrzeżem betonowym 6x30x100 na ławie betonowej z oporem (betonowa kostka brukowa ułożona na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego o śr. gr. po zagęszczeniu 15cm (podbudowa z kruszywa kamiennego o frakcji 0-30mm) 4) piłkochwytów (2 kpl.) - słupki o profilu aluminiowym o przekroju 80x80mm o gr. ścianki 4mm, rury piłko chwytów osadzić w tulejach zamontowanych w fundamentach betonowych z B-20 zagłębionych na 1,0m, piłko chwyty - 2kpl. o wys. 6,0m i dł. 9,0m z zamocowaną siatką z PP o oczku 45x45mm w kol. zielonym, 5) ogrodzenia terenu - teren boiska wielofunkcyjnego należy ogrodzić siatką ocynkowaną (gr. drutu min. 3mm) powlekaną PCV rozpiętą i mocowaną do słupków o wys. 2,0m (dł. ok. 109,70m), w ogrodzeniu boiska osadzić furtki systemowe - szt. 3 (o wym. 1,00x2,00m) oraz bramę wjazdową - 1szt. (o wym. 2,50x2,00m), elementy furtek i bramy wyposażyć w zawiasy, klamki i zamki z wkładką patentową. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania robót związanych z realizacją projektu pn.: Zespół boisk sportowych wraz z ciągiem pieszym (załącznik do siwz) zawiera szczegółowe dookreślenie przedmiotu zamówienia. 4. Uwagi: 1) Zamawiający do przedmiotowego zamówienia dołącza przedmiary robót do wykonania z zastrzeżeniem, że stanowią one jedynie podstawę informacyjną, nie są obligatoryjne dla Wykonawcy i mają być traktowane jako pomocnicze. Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, a występujące w przedstawionej dokumentacji projektowej przygotowanej na tą okoliczność nie są robotami dodatkowymi. 2) Zamawiający zachęca Wykonawców przystępujących do postępowania, aby dokonali wizji lokalnej terenu przyszłej budowy i jego otoczenia w miejscowości Brody, zdobywając w ten sposób na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do właściwego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca, (dokonanie wizji lokalnej ma na celu zapoznanie się z terenem i jego warunkami, w którym będą wykonywane roboty, oraz ewentualną korektę dołączonych przedmiarów z uwzględnieniem wszystkich innych robót możliwych do wykonania przy przedmiotowej budowie (w przypadku takiej potrzeby kontakt z insp. ds. inwestycji panem Krzysztofem Pacholakiem - tel.: 61 44 17 606, ewentualna wizyta po wcześniejszym uzgodnieniu terminu przyjazdu). 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót z przedmiotu zamówienia, lub jego rozszerzenia do wysokości środków zabezpieczonych na to zadanie w budżecie Gminy Lwówek na 2014r. (jeżeli zajdzie taka potrzeba). 4) Jeżeli w przedmiotowej dokumentacji projektowej przygotowanej na okoliczność wykonania ww robót zostały przedstawione wskazania techniczne, materiały lub technologie wskazujące na konkretnego producenta (wykonawcę), należy traktować je jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych art. 29, oznacza to że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, lub materiały z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych (tj. nie gorszych niż wskazane) dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego przedmiotu zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym także w przypadku takiej potrzeby zgody i akceptacji autora dokumentacji projektowej na zastosowane materiały i rozwiązania. 5. Roboty inne i prace towarzyszące przedmiotowi zamówienia: 1) Wykonawca na swój koszt zabezpiecza teren budowy przed dostępem osób niepowołanych, na czas prowadzenia robót ustawiając odpowiednie znaki ostrzegawcze i informacyjne oraz zapewniając właściwe zabezpieczenie i oświetlenie (jeżeli zajdzie taka potrzeba), Wykonawca bierze na siebie ryzyko prowadzenia robót w terenie otwartym, 2)Wykonawca zabezpiecza obsługę geodezyjną przedsięwzięcia, a po wykonaniu zamówienia przekaże Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawcza obiektu w 3 egz., 3) Wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń i wyrządzonych szkód podczas wykonywania robót w obrębie terenu budowy i dokona stosownych napraw wymaganych przez administratorów lub właścicieli uszkodzonych bądź zniszczonych obiektów, 4) Wykonawca zabezpieczy plac budowy w dostawę niezbędnych mediów do wykonania zamówienia i pokryje koszty ich zużycia (w przypadku takiej potrzeby), oraz wykona na swój koszt wszelkie niezbędne badania i próby w celu wykazania poprawnego i zgodnego z projektem budowlanym oraz stwor i siwz wykonania przedmiotu zamówienia, 5) przed przystąpieniem do robót Wykonawca zawiadomi zainteresowane instytucje i użytkowników, o zamierzonym terminie ich rozpoczęcia. 6. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia: 1) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przy przestrzeganiu Polskich Norm, polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych oraz przepisów bhp i p.poż., 2) Wykonawca zapewnia; - wszystkie niezbędne materiały do wykonania przedmiotu zamówienia (z uwzględnieniem prawa opcji obejmującego ewentualne zamienniki wskazane przez wykonawcę projektu budowlanego w opisie technicznym dokumentacji projektowej, lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie w budownictwie, - wszystkie niezbędne urządzenia i sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia, a w tym transport materiałów na plac budowy (dostarczenie i eksploatacja maszyn oraz urządzeń obciąża Wykonawcę), 3) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników, własne oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy z tytułu prowadzonych robót, jak i poruszającego się sprzętu zmechanizowanego i transportowego, oraz na swój koszt zabezpiecza urządzenia, sprzęt i materiały pozostawione na placu budowy, 4) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów, w tym odpadów budowlanych wytworzonych na placu budowy, a po zakończeniu robót teren uporządkuje i zagospodaruje i doprowadzi do należytego stanu. 7. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. 2) W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców. 3) w projekcie umowy § 7 Zasady Współdziałania stron, ust. 2. Podwykonawstwo Zamawiający dookreśla warunki zawarcia umów Wykonawcy z podwykonawcą. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi w dokumentacji projektowej - projekcie budowlanym i stwior opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca bierze na siebie ryzyko wykonywania robót w otwartym terenie. 9. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty oraz min. 60 miesięcznej gwarancji na wykonaną nawierzchnię poliuretanową , termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania pozytywnego, końcowego protokołu odbioru wszystkich robót z przedmiotu zamówienia i przekazania wykonanego obiektu Zamawiającemu, 2) Udzielona gwarancja nie wyklucza możliwości dochodzenia swoich praw przez Zamawiającego w tytułu rękojmi za wady, początkiem biegu terminu rękojmi jest wydanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu po pozytywnym podpisaniu końcowego protokółu odbioru robot.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy w tym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lwowek.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach