Przetargi.pl
Podnosimy poziom życia kulturalnego, rozwijamy zainteresowania oraz możliwości wypoczynku mieszkańców wsi Chmielinko poprzez modernizację terenu przy boisku sportowym oraz stawu

Gmina Lwówek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-310 Lwówek, ul. Ratuszowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4414024 , fax. 061 4414212
  • Data zamieszczenia: 2012-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek
    ul. Ratuszowa 2 2
    64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4414024, fax. 061 4414212
    REGON: 00053041300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowek.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podnosimy poziom życia kulturalnego, rozwijamy zainteresowania oraz możliwości wypoczynku mieszkańców wsi Chmielinko poprzez modernizację terenu przy boisku sportowym oraz stawu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji terenu w podziale na grupy; boisko, scena, oświetlenie, zieleń i staw, określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (stwor) dołączonej do siwz, na działkach nr ewid. 52, 246, 249, 268, 269, będących własności gminy Lwówek leżących w obrębie wsi Chmielino, w podziale na zadania, w których przedmioty robót do wykonania określają grupy z przedmiaru robót; 1) zadanie I - boisko, a w nim; - budowa ogrodzenia boiska z siatki powlekanej wys. 1,5m o dł. 430mb w cokole, wraz z 1szt. furtką i 1 szt. bramą wjazdową, - ustawienie piłko chwytu z siatki powlekanej o wys. 4,0m i dł. 26,0m, - skocznia w dal z zeskocznią 3,0 x 8,0m wypełniona piskiem ograniczonym obrzeżem betonowym 100x20x6 z rozbiegiem o dł. 28,0 x 1,0m o nawierzchni z miału ceglanego, 2) zadanie II - scena, a w nim; - wykonanie zadaszenia wraz z konstrukcją stalową zabezpieczoną antykorozyjnie i pokryciem z odprowadzeniem wody z dachu sceny oraz wykonanie nawierzchni sceny z kostki betonowej (pow. sceny 5,0x6,0m) oraz ze schodami (betonowe lub z kostki betonowej na podbudowie ograniczone obrzeżem) wraz z palisadą z okrąglaków z drewna twardego zabezpieczonego środkami ochrony (od strony skarpy gruntowej palisada zabezpieczona grubą folią izolacyjną), - ułożenie placu dla widowni przed sceną z kostki poz-bruk - 265m2, - ułożenie nawierzchni deptaku (pod handel) - 240m2, - ułożenie nawierzchni dojścia pod scenę chodnikowym na pow. 20m2 na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5cm, - wraz z obłożeniem utwardzonych części obrzeżem chodnikowym, 3) zadanie III - oświetlenie, a w nim; - remont oświetlenia polegający na wymianie 5szt. słupów oświetlenia placu (2szt. słupy oświetlenia ulicznego, 3szt. słupy oświetlenia parkowego) - należy odnieść się do stwior dołączonej do siwz, - wymiana przewodów, wysięgników i opraw oświetleniowych, 4) zadanie IV - zieleń, a w nim; - odmłodzenie starszych drzew przez podkrzesanie w ilości 18szt. oraz usunięcie pni w ilości 13szt, - koszenie chwastów i samosiewów na pow. 50,0m2, - obsadzenie kwietników krzewami (krzewy iglaste w tym niskopłożące), - należy odnieść się do stwior dołączonej do siwz, 5) zadanie V - staw, a w nim; - wykonanie nawierzchni z kostki poz-bruk gr. 8cm (przebudowa nawierzchni parkingu przy stawie) - 450m2 na podsypce cementowo - piaskowej z wykonaniem warstwy podbudowy betonowej gr. 12c, wraz z obłożeniem utwardzonych części obrzeżem chodnikowym 100x30x8 - 65mb, - wykonanie nawierzchni chodnika przy stawie z kostki poz - bruk gr. 6cm na podsypce piaskowo - cementowej -180mb x 1,0m szerokości, z obłożeniem utwardzonych części obrzeżem chodnikowym 100x20x6, a na odcinku 120mb jednostronne ułożenie krawężnika 100x30x15 na ławie betonowej z oporem, - montaż 1szt. pomostu o konstrukcji drewnianej zgodnie z rys. załączonymi w stwoir, o wym. 3,0x1,5m, - karczowanie zadrzewień szt.50 z wywiezieniem gałęzi, - oczyszczenie części dna stawu dostępnej z gróg gminnych ( 180mb x 20,0m x 0,5m z wywiezieniem urobku na odl. do 3km), - obsianie trawą skarp na pow. 180,0 x 4,0m, (Zamawiający w tym dopuszcza możliwość wypompowania wody ze stawu - należy przewidzieć ponowne napełnienie stawu). 6) Powyższe roboty będą wykonywane na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o ar. 29 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.). 7) Zakres robót określa przedmiar robót do wykonania, Zamawiający pragnąc przybliżyć i uszczegółowić potencjalnym Wykonawcom przedmiot zamówienia przygotował specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (stwior), dookreślając w ten sposób opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 9 do siwz. 8) Z uwagi na wykonanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę Zamawiający oświadcza, że nie posiada dokumentacji projektowej do tego zadania, wszystkie uzgodnienia dotyczące szczegółów wykonania przedmiotu zamówienia będą uzgadniane na bieżąco z ustanowionym inspektorem nadzoru inwestorskiego posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych. 2. Zamawiający zaleca i zachęca Wykonawców przystępujących do postępowania aby przeprowadzili wizję lokalną na miejscu wykonywania robót tj. w miejscowości Chmielinko (teren boiska i stawu którego dotyczy przedmiot zamówienia) i uzyskali wszelkie niezbędne informacje do prawidłowego sporządzenia oferty, oraz przewidzenia wszystkich innych niezauważonych i nieujętych robót i pozycji w zakresie przedmiotu zamówienia i w przedmiarach robót do wykonania, a niezbędnych do poprawnego, należytego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia (przedmiar robót został przygotowany w oparciu o przewidywania bez możliwości dokonania w niektórych przypadkach badań lub sprawdzeń, np. pomiar głębokości stawu i jego zamulenia). 3. Uwaga. Przedmiary robót do wykonania dołączone do siwz nie stanowią wyłącznej podstawy do wyceny za kompletne wykonanie poszczególnych zadań, są jedynie pomocą dla wykonawcy, w celu ich weryfikacji należy każdorazowo dokonać pomiarów sprawdzających i ewentualnie ująć, lub dodać wszystkie inne przedmiary i pozycje mające wpływ na pełne i należyte przygotowanie oferty i wykonanie przedmiotowych zadań, wszystkie przedmiary i pozycje przy zachowaniu należytej staranności nie ujęte w wycenie robót, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadań (po sprawdzeniu i weryfikacji przez inspektora nadzoru inwestorskiego) nie zostaną uznane za roboty uzupełniające - dodatkowe i wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie w tym zakresie. 4. Odniesienie do art. 29 ustawy Pzp. Jeżeli w przedstawionej dokumentacji do postępowania przetargowego (specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) zostały przedstawione wskazania techniczne lub materiały z sugestią wskazująca na producenta, należy traktować je jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych materiałów i rozwiązań (tj. o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane) dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu modernizacji terenu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, badań i opinii co do przyjętych przez siebie rozwiązań i materiałów (w przypadku takiej potrzeby). 5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich zadań razem, Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu z przedmiotu zamówienia do wysokości środków zabezpieczonych na to zadanie w budżecie gminy Lwówek na 2012r. (jeżeli zajdzie taka potrzeba) i zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót z całego przedmiotu zamówienia (rezygnacji z części przedmiotu zamówienia lub z zadania), jeżeli wartość najkorzystniejszej oferty będzie większa niż wartość środków zabezpieczonych na wykonanie przedmiotu zamówienia. 6. Roboty tymczasowe i prace towarzyszące przedmiotowi umowy: 1) Wykonawca na swój koszt zabezpiecza teren budowy przed dostępem osób niepowołanych, na czas prowadzenia robót ustawiając odpowiednie znaki ostrzegawcze i informacyjne oraz zapewniając właściwe zabezpieczenie i oświetlenie (jeżeli zajdzie taka potrzeba), przyjmując na siebie ryzyko prowadzenia robót w otwartym terenie, 2) Wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń, wyrządzonych szkód podczas wykonywania robót w obrębie terenu budowy i dokona stosownych napraw wymaganych przez administratorów uszkodzonych obiektów, 3) przed przystąpieniem do robót należy zawiadomić zainteresowane instytucje i użytkowników, o zamierzonym terminie ich rozpoczęcia. 7. Inne informacje związane z przedmiotem umowy: 1) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuka budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu Polskich Norm, polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych oraz przepisów bhp i p.poż., przy przestrzeganiu obowiązków wynikających z ustawy Prawo budowlane i z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, 2) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy (z uwzględnieniem prawa opcji obejmującego ewentualne zamienniki wskazane przez inspektora nadzoru inwestorskiego, po wcześniejszym zasięgnięciu opinii Zamawiającego), posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie w budownictwie, transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń i sprzętu do wykonywania robót obciąża Wykonawcę, 3) Wykonawca w trakcie wykonywania robot ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników, własne oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy z tytułu prowadzonych robót, jak i poruszającego się sprzętu transportowego i pojazdów, oraz na swój koszt zabezpiecza urządzenia, sprzęt i materiały pozostawione na placu budowy, 4) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów, w tym odpadów budowlanych wytworzonych na placu budowy (na co winien posiadać potwierdzenie przyjęcia odpadów na legalne składowisko), a po zakończeniu robót teren budowy uporządkuje i zagospodaruje, 5) Wykonawca zabezpieczy plac budowy w dostawę niezbędnych mediów i pokryje koszty ich zużycia w przypadku takiej potrzeby, oraz wykona na swój koszt wszelkie niezbędne badania i próby w celu wykazania poprawnego wykonania przedmiotu zamówienia, 7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, oraz ewentualne zniszczenia infrastruktury technicznej, a związane bezpośrednio z prowadzonymi robotami. 8) Wykonawca na czas budowy przeprowadzi organizację ruchu w obrębie modernizowanego terenu wsi, oraz wygrodzi i oznakuje teren budowy, w obszarze modernizowanego centrum wsi będzie się odbywał ruch komunikacji samochodowej, pojazdów rolniczych i ciężarowych oraz komunikacji pieszej, a także ruch pojazdów mieszkańców dojeżdżających do swoich posesji bezpośrednio przylegających do modernizowanego obszaru, 9) jeżeli w obszarze robót do wykonania zaistnieje zabudowana infrastruktura taka jak np.: zasuwy wodociągowe, hydranty p. poż., studnie telekomunikacyjne oraz wpusty kanalizacyjne i studzienki rewizyjne, jego regulację należy uwzględnić w przygotowywanych ofertach, 10) oferta winna zawierać uregulowanie nachyleń i spadków na wszystkich utwardzanych powierzchniach i przewidywać możliwość odprowadzenia wód deszczowych z tych powierzchni, 12) Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną przedmiotu zamówienia oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (2egz.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lwowek.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach