Przetargi.pl
Opróżnianie pustostanów mieszkalnych i użytkowych.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2016-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie pustostanów mieszkalnych i użytkowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie czynności związanych z opróżnianiem pustostanów mieszkalnych i użytkowych położonych w budynkach znajdujących się na terenie Dzielnicy Mokotów. Czynności związane z opróżnianiem pustostanów, o których mowa w zdaniu 1 wykonywane będą na odrębne zlecenia wystawiane Wykonawcy przez Zamawiającego (dalej: Przedmiot zamówienia) i będą wykonywane w miarę konieczności ich wykonywania. Zamawiający przewiduje opróżnienie ok. 300 pustostanów w trakcie trwania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. Większość pustostanów przewidzianych do opróżnienia znajduje się w budynkach IV piętrowych bez windy. W ok. 20 % budynków klatki schodowe są wąskie co może powodować utrudnienia przy znoszeniu mebli, sprzętu ADG itp. Wskazane do opróżnienia lokale są różnej wielkości (od ok.20 m2 do 80 m2) i różnej zwartości . Najczęściej opróżniane są lokale o pow. 20 m2 - 50 m2. 1. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opróżnienia w całości lokalu wskazanego przez Zamawiającego, poprzez pakowanie, demontaż, przenoszenie i wynoszenie mebli, sprzętu AGD, rzeczy osobistych i wszelkich innych pozostałości do kontenera podstawionego przez Zamawiającego czy altan śmietnikowych. 1.1.W ramach czynności, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do: 1. demontażu mebli, półek, karniszy, itp. 2. odłączania sprzętu typu pralki, lodówki itp. 3. pakowania w worki rzeczy osobistych i innych drobnych przedmiotów 4. wyniesienia całej zawartości lokalu do kontenerów czy altan śmietnikowych 2. Zlecenia, w oparciu o które wykonywane będą opróżnienia lokali, wydawane będą pisemnie Wykonawcy na co najmniej 7 dni przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem przystąpienia do opróżnienia lokalu. 2.1. W zleceniu, o którym mowa w pkt. 3.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, określony będzie adres lokalu i dzień przystąpienia do opróżniania lokalu. Zlecenia będą przekazywane Wykonawcy w każdej dostępnej formie tj.: telefonicznie, e-mailem lub faxem. 2.2. Wykonawca zobowiązany będzie do opróżnienia i usunięcia z pustostanów wszystkich nieczystości w terminie 7 dni od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego jako dzień przystąpienia do wykonania tej czynności przez Wykonawcę. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia worków, sprzętu i narzędzi do demontażu i wynoszenia zawartości lokalu oraz odzieży ochronnej dla pracowników wykonujących zlecenie. 4. Za ewentualne szkody powstałe podczas wykonywania zamówienia całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną ponosi Wykonawca. 5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. i 3.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach: a) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; b) ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu zamówienia; c) ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego umowy; d) zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu zamówienia; e) zmiany terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie uzupełniające oraz w przypadku wydłużających się procedur uzyskania niezbędnych uzgodnień w jednostkach miejskich o czas uzyskania w/w uzgodnień; f) zmiany wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia. 5.2. zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 5.3. Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Czynności, o których mowa w pkt. 3 specyfikacji mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy zamówień z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłuzenie terminu płatności faktury VAT
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach