Przetargi.pl
opracowanie koncepcji funkcjonalno - przestrzennej oraz projektu budowlanego i wykonawczego dla budowy siedziby SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy przy ul. Leśnej

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Westerplatte 20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8500990 , fax. 074 8500989
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy
    ul. Westerplatte 20 20
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8500990, fax. 074 8500989
    REGON: 89109767600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    opracowanie koncepcji funkcjonalno - przestrzennej oraz projektu budowlanego i wykonawczego dla budowy siedziby SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy przy ul. Leśnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji funkcjonalno - przestrzennej oraz projektu budowlanego i wykonawczego dla budowy SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy przy ul. Leśnej z podziałem na następujące etapy: Etap I - opracowanie materiałów do uzyskania decyzji o warunkach zabudowy Etap II - kompletna dokumentacja projektowa wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych, 3)posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie) przynajmniej dwóch zamówień dotyczących wykonania koncepcji funkcjonalno - przestrzennych i dwóch projektów budowlanych i wykonawczych dla budowy lub przebudowy obiektów kubaturowych użyteczności publicznej wraz z potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane należycie, 4) dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia w branżach niezbędnych do wykonania zamówienia oraz przynależą do Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie w/w warunków lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających, że Wykonawca wykonał min. dwie koncepcji funkcjonalno - przestrzenne i dwa projekty budowlane i wykonawcze dla budowy lub przebudowy obiektów kubaturowych użyteczności publicznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i nazw zamawiających, wg załącznika nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie, 6.wykaz osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia z udokumentowaniem posiadanych uprawnień i przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (wg zał. Nr 4 lub/i zał. Nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swidnica.pl/ogloszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach