Przetargi.pl
Konserwacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowa Ruda

Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
    ul. Rynek 1 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowa Ruda
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usługi związany z utrzymaniem kanalizacji deszczowej: 1. Mechaniczne czyszczenie kanału 2. Ręczne czyszczenie kanału 3. Mechaniczne i ręczne czyszczenie wpustów burzowych i przykanalików 4. Mechaniczne i ręczne czyszczenie studni 5. Mechaniczne i ręczne czyszczenie odwodnień liniowych Zakres usług związany z pracami remontowymi kanalizacji deszczowej: 1. Regulacja pionowa włazu studni i wpustu burzowego 2. Założenie wpustu burzowego wraz z kołnierzem 3. Założenie żeliwnej kraty wpustu burzowego 4. Założenie betonowej kraty wpustu burzowego 5. Inne usługi związane z pracami remontowymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904700002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień [art. 22 ust. 1 pkt 1) ustawy]; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonali lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usług w zakresie udrażniania lub czyszczenia kanalizacji, o wartości brutto nie mniejszej niż 65.000,00 PLN każda (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100); 3.posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia, a) dysponują minimum jednym pojazdem specjalistycznym - samochodem wielofunkcyjnym wodno - kanalizacyjnym przeznaczonym do udrażniania i mycia wodą pod ciśnieniem kanałów oraz odsysania zanieczyszczeń i osadów z wpustów ulicznych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia; 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy]; tj. minimum jedną osobą nadzorującą wykonanie prac posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz minimum jednym operatorem pojazdów ciśnieniowych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 3) ustawy]; tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 40.000,00 PLN oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 65.000,00 PLN; 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy]. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów lub oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty. Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 9 SIWZ nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 9 SIWZ zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej. 1. Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia: - Wykaz minimum 3 wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru); 3. Warunek posiadania potencjału technicznego do wykonania zamówienia: - Wykaz maszyn i urządzeń wykonawcy przewidzianych do realizacji zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty); 4. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Formularz wykazu personelu wykonawcy przewidzianego do realizacji zamówienia, ze wskazaniem pracownika posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane wraz z kopiami zaświadczeń o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego i kopią uprawnień budowlanych, oraz pracownika posiadającego uprawnienia do obsługi pojazdów ciśnieniowych. 5. Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych co najmniej w wysokości 40.000,00zł lub zdolność kredytową wykonawcy co najmniej w wysokości 40.000,00zł, - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 6. Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, zamawiający żąda potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu łącznie przez wykonawców składających ofertę - dotyczy warunków nr: 2, 3, 4, 5. Dla warunku nr 1. i 6. osobno dla każdego z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedkładają do oferty ustanowione pełnomocnictwo. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć formę prawną: konsorcjum lub inną równoważną formę prawną. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.nowaruda.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach