Przetargi.pl
Odnowa wsi Pakosław poprzez modernizację boisk sportowych nr sprawy: RG.271.12.01.2011.ZJ

Gmina Lwówek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-310 Lwówek, ul. Ratuszowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4414024 , fax. 061 4414212
  • Data zamieszczenia: 2011-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek
    ul. Ratuszowa 2 2
    64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4414024, fax. 061 4414212
    REGON: 00053041300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowek.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa wsi Pakosław poprzez modernizację boisk sportowych nr sprawy: RG.271.12.01.2011.ZJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji terenu w podziale na zadania i grupy: Zadanie I; - wykonanie placu zabaw - dostawa (sprzętu) z montażem, demontaż starych elementów, Zadanie II; - wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej istniejącego boiska, - remont boiska do piłki plażowej, - budowa chodnika, - remont nasypu ziemnego, - budowa deptaka, - wyposażenie w sprzęt sportowy (dostawa z montażem), na działce nr ewid. 430/1 będącej własnością gminy Lwówek leżącej w obrębie wsi Pakosław. 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w przedmiotowej siwz, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot do wykonania, przedmiarach robót do wykonania a polegających na wykonaniu: 1) w zadaniu I; demontażu starych (metalowych), istniejących urządzeń placu zabaw i wymianie na nowe elementy drewniane (wg załączonej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót),a w tym dostawie i montażu; - zestawu na plac zabaw - 1kpl., - karuzeli - 1kpl., - huśtawki wahadłowej dwuosobowej - 2szt, - ławki parkowej - 3szt, - regulaminu użytkowania placu zabaw - 1szt, - pomostu z belka ruchomą - 1szt, - piaskownicy - 1szt, - bujaka na sprężynie - 1szt, - huśtawki typu ważka - 2szt, - ścianki wspinaczkowej - 1szt, - kraty wspinaczkowej potrójnej - 1szt, 2) w zadaniu II; 1/ ułożeniu nowej nawierzchni asfaltowej (boisko do siatkówki, koszykówki, tenisa), a w tym; - oczyszczenie istniejącej warstwy asfaltowej 38x18m = 684m2, - wykonanie warstwy profilującej z betonu asfaltowego w ilości 100kg/m2 - 684m2, - wykonanie warstwy ścieralnej 100kg/m2 - 684m2, - osadzenie tulei do montażu konstrukcji do koszykówki (4szt), - dostawa słupków do siatkówki (2szt), słupków do tenisa (2szt), - malowanie linii boisk do siatkówki, koszykówki, tenisa, 2/ wykonaniu boiska do piłki plażowej, a w tym; - rozebrani istniejącej 3cm nawierzchni asfaltowej ok. 22 x 11m = 242m2, - wykonanie nasypu z piasku o grubości 35cm, ok. 242m2, - montaż tulei do mocowania słupków do siatkówki plażowej (2szt); 3/ wymianie sprzętu sportowego, a w tym dostawa i montaż; - konstrukcji do koszykówki (1 kpl. - 2szt.), - zestawu do siatkówki (1 kpl.), - zestawu do piłki siatkowej (1 kpl.), - zestawu do tenisa (1 kpl.), - zestawu bramek do piłki nożnej 5x2m (1 kpl. - 2szt.), 4/ wykonaniu dojścia do boisk z kostki betonowej, a w tym; - wykoszenie terenu ok. 91 x 4m = 364m2, - wykonanie koryta pod chodnik na gr. 20cm - ok. 181m2, - ustawienie obrzeży betonowych 100x20x6 - ok. 189mb, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej 6cm - ok. 170m2, 5/ wykonaniu deptaku - dojścia pod scenę, a w tym; - wykonanie koryta pod deptak ok. 80x3,5m=280m2, - ustawienie oporników betonowych 12x25 na ławie betonowej z oporem - ok. 160mb, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku 10cm - ok. 280m2, - wykonanie naw. z kostki bet. 8cm na podbudowie betonowej 16cm - ok. 160m2, 6/ wykonaniu nowego uformowania kształtu nasypu zimowego wraz z zagospodarowaniem terenu zielenią, a w tym; - wykoszenie skarp nasypu traw ok. 45x14= 630m2, - ręczne plantowanie poboczy - ok. 630m2. 3. Powyższe roboty będą wykonywane na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o ar. 29 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.), do Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu. 4. Zakres robót określa przedmiar robót do wykonania, Zamawiający pragnąc przybliżyć i uszczegółowić potencjalnym Wykonawcom przedmiot zamówienia przygotował specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, dookreślając w ten sposób opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 11 do siwz. 5. Z uwagi na wykonanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę Zamawiający oświadcza, że nie posiada dokumentacji projektowej do tego zadania, wszystkie uzgodnienia dotyczące szczegółów wykonania przedmiotu zamówienia będą uzgadniane na bieżąco z ustanowionym inspektorem nadzoru inwestorskiego posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych. 6. Wykonawcy przystępujący do postępowania zobligowani są do przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu wykonywania robót tj. w miejscowości Pakosław (teren boisk, którego dotyczy przedmiot zamówienia) i uzyskaniu wszelkich niezbędnych informacji do prawidłowego sporządzenia oferty, oraz przewidzenia wszystkich innych niezauważonych i nieujętych robót i pozycji w zakresie zamówienia i przedmiarach robót do wykonania przygotowanych przy zachowaniu należytej staranności, a niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Uwaga. Przedmiary robót do wykonania nie stanowią wyłącznej podstawy do wyceny za kompletne wykonanie poszczególnych zadań, są jedynie pomocą dla wykonawcy, w celu ich weryfikacji należy każdorazowo dokonać pomiarów sprawdzających i ewentualnie ująć, lub dodać wszystkie inne przedmiary i pozycje mające wpływ na pełne i należyte przygotowanie oferty i wykonanie przedmiotowych zadań, wszystkie przedmiary i pozycje przy zachowaniu należytej staranności nie ujęte w wycenie robót, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadań (po sprawdzeniu i weryfikacji przez inspektora nadzoru inwestorskiego) nie zostaną uznane za roboty uzupełniające - dodatkowe i wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie w tym zakresie. 8. Odniesienie do art. 29 ustawy Pzp. Jeżeli w przedstawionej dokumentacji do postępowania przetargowego (siwz, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót) zostały przedstawione wskazania techniczne, lub znaki towarowe, patenty lub pochodzenie z sugestią wskazująca na producenta, należy traktować je jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować zawsze inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych rozwiązań i materiałów (tj. o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane) dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, badań i opinii co do przyjętych przez siebie rozwiązań i materiałów (w przypadku takiej potrzeby). 9. Zastrzeżenia zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu robót z całego przedmiotu zamówienia (rezygnacji z części przedmiotu zamówienia - jego elementów), jeżeli wartość najkorzystniejszej oferty będzie większa niż wartość środków zabezpieczonych na to zadanie w budżecie gminy Lwówek na 2011r.( jeżeli zajdzie taka potrzeba). 10. Roboty tymczasowe i prace towarzyszące przedmiotowi umowy: 1) Wykonawca na swój koszt zabezpiecza teren budowy przed dostępem osób niepowołanych, na czas prowadzenia robót ustawiając odpowiednie znaki ostrzegawcze i informacyjne oraz zapewniając właściwe zabezpieczenie i oświetlenie (jeżeli zajdzie taka potrzeba), przyjmując na siebie ryzyko prowadzenia robót w otwartym terenie, 2) Wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń, wyrządzonych szkód podczas wykonywania robót w obrębie terenu budowy i dokona stosownych napraw wymaganych przez administratorów uszkodzonych obiektów, 3) przed przystąpieniem do robót należy zawiadomić zainteresowane instytucje i użytkowników, o zamierzonym terminie ich rozpoczęcia. 11. Inne informacje związane z przedmiotem umowy: 1) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuka budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu Polskich Norm, polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych oraz przepisów bhp i p.poż., przy przestrzeganiu obowiązków wynikających z ustawy Prawo budowlane i z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, 2) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy (z uwzględnieniem prawa opcji obejmującego ewentualne zamienniki wskazane przez inspektora nadzoru inwestorskiego, po wcześniejszym zasięgnięciu opinii Zamawiającego), posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie w budownictwie, transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń i sprzętu do wykonywania robót obciąża Wykonawcę, 3) Wykonawca w trakcie wykonywania robot ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników, własne oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy z tytułu prowadzonych robót, jak i poruszającego się sprzętu transportowego i pojazdów, oraz na swój koszt zabezpiecza urządzenia, sprzęt i materiały pozostawione na placu budowy, 4) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów, w tym odpadów budowlanych wytworzonych na placu budowy (na co winien posiadać potwierdzenie przyjęcia odpadów na legalne składowisko), a po zakończeniu robót teren budowy uporządkuje, zagospodaruje i przywróci do stanu pierwotnego, 5) Wykonawca zabezpieczy plac budowy w dostawę niezbędnych mediów i pokryje koszty ich zużycia w przypadku takiej potrzeby, oraz wykona na swój koszt wszelkie niezbędne badania, próby i sprawdzenia w celu wykazania poprawnego wykonania przedmiotu zamówienia, 6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, oraz ewentualne zniszczenia infrastruktury technicznej, a związane bezpośrednio z prowadzonymi robotami. 7) jeżeli w obszarze robót do wykonania zaistnieje zabudowana infrastruktura (taka jak np.: zasuwy wodociągowe, hydranty p. poż., studnie telekomunikacyjne oraz wpusty kanalizacyjne i studzienki rewizyjne), jej regulację należy uwzględnić w przygotowywanych ofertach, 8) oferta winna zawierać uregulowanie nachyleń i spadków na wszystkich utwardzanych powierzchniach i przewidywać możliwość odprowadzenia wód deszczowych z tych powierzchni, 9) Zamawiający bierze na siebie zakres prac obsługi geodezyjnej przedmiotu zamówienia, jeżeli wystąpi taka konieczność. 12. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie jakie części zamówienia, zamierza powierzyć podwykonawcą, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w formie oświadczenia przewidywane zatrudnienie podwykonawców, z wyszczególnieniem ich danych adresowych - wzór oświadczenia stanowi zał. nr 10 do siwz. 13. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych dla zadań: 1) dla zadania I; - plac zabaw - dostawa (sprzętu) z montażem, demontaż metalowych istniejących elementów, 2) dla zadania II; - odnowa nawierzchni bitumicznej istniejącego boiska, - remont boiska do piłki plażowej, - budowa chodnika, - remont nasypu ziemnego, - budowa deptaka, - wyposażenie w sprzęt sportowy z montażem, 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, oraz ewentualne zniszczenia infrastruktury technicznej i majątkowej na terenie placu budowy związane bezpośrednio z prowadzonymi robotami. 14. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia. 15. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty obejmujące kompletne zadanie, oddzielnie dla zadania I i oddzielnie dla zadania II, 2) termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania pozytywnego, końcowego protokołu odbioru robót z wykonania przedmiotu zamówienia z zadania, po prawidłowym ukończeniu wszystkich prac związanych z zamówieniem i przekazania go zamawiającemu, 3) Wykonawca przekaże dokumenty gwarancyjne producentów wbudowanych przez siebie materiałów i urządzeń technicznych oraz zainstalowanego osprzętu, 4) udzielona gwarancja nie wyklucza dochodzenia swoich praw przez Zamawiającego w tytułu rękojmi za wady, początkiem biegu terminu rękojmi jest wydanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu po podpisaniu końcowego protokółu odbioru robot.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lwowek.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach