Przetargi.pl
Odbudowa infrastruktury drogowej w Jordanowie, będąca usuwaniem skutków klęsk żywiołowych 2007 r.

Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2675554; 2675516 , fax. 018 2675516 w. 26
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa
    ul. Rynek 1 1
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 018 2675554; 2675516, fax. 018 2675516 w. 26
    REGON: 00052399100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa infrastruktury drogowej w Jordanowie, będąca usuwaniem skutków klęsk żywiołowych 2007 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbudowa infrastruktury drogowej zniszczonej przez klęskę żywiołową intensywnych opadów atmosferycznych i powodzi w 2007 r. obejmująca zadania : 1. Remont drogi położonej na działce nr ewid. 5511 przy ul. Mickiewicza-bocznej w Jordanowiew km 0 + 000 - km 0 + 525, odcinek o dł. 525; 2. Remont drogi położonej na działkach nr ewid. 5367 i 5371/1 przy ul. Batalionów Chłopskich w Jordanowie - I etap w km 0 + 640 - km 0 + 990, odcinek o dł. 350 m, początek od drogi krajowej . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: -projekt wykonawczy remontu drogi/opis techniczny -przedmiar robót -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres zamówienia (może być) uściślony do wysokości posiadanych środków finansowych po rozstrzygnięciu postępowania. Wymagania dot. gwarancji: 1) Wykonawca udziela zamawiającemu co najmniej 36 miesięcy gwarancji od odbioru końcowego oraz 3 miesięcznej rękojmi ponad okres gwarancji na zakres robót objętych umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (trzy tysiące złotych) Termin wniesienia wadium upływa dnia: 2009-04-16 o godz. 9.30 Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 2009-05-15 Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - przelew na rachunek bankowy, b) w poręczeniach bankowych, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w kasie lub na koncie zamawiającego muszą znaleźć się wyżej wymienione formy wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na koncie zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze przelane tytułem wadium. Kasa zamawiającego: Urząd Miasta Jordanowa, 34-240 Jordanów, Rynek 1, pok. nr 3. Nr rachunku bankowego: Urząd Miasta Jordanowa BS JORDANÓW nr konta 86 87990001 0000 0000 8859 0024 z adnotacją: wadium - Odbudowa infrastruktury drogowej w Jordanowie, będąca usuwaniem skutków klęsk żywiołowych 2007 r. 2.Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. 3.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia. 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane polegające na realizacji zadań podobnych do przedmiotu zamówienia. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych, 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZGODNIE ZE SPECYFIKACJĄ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jordanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach