Przetargi.pl
Odbudowa infrastruktury drogowej w Gminie Poronin po powodzi.

Urząd Gminy Poronin ogłasza przetarg

  • Adres: 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2074112 , fax. 018 2074192
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Poronin
    ul. Józefa Piłsudskiego 5 5
    34-520 Poronin, woj. małopolskie
    tel. 018 2074112, fax. 018 2074192
    REGON: 49052654400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poronin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa infrastruktury drogowej w Gminie Poronin po powodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE I - Odbudowa drogi gminnej w Poroninie - ul. Kościuszki boczna k/Stachonia (nr ewid.2936) - w kilometrze 0+000 - 0+400km - naprawy popowodziowe. ZADANIE II - Odbudowa drogi gminnej w Murzasichlu - ul. Gutowa (nr ewid. 1169/1) - w kilometrze 0+000
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium wymagane 2.000 zł na każde zadanie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) złożą wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot przetargu należy rozumieć roboty w zakresie budowy i naprawy dróg. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 09.02.2004 r. Nr 19 poz. 177).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zaparafowany i podpisany projekt umowy - załącznik Nr 3 do SIWZ, 2. oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. l, i art. 24 ust. l i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - według wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ, 3. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje)- według wzoru stanowiącego zał. Nr 7 do SIWZ, 4. oryginał lub kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium przez Wykonawcę, 5. ewentualnie oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach - zał. nr 8, 6. kosztorys ofertowy, 7. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczych (okres ważności 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 8. aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (okres ważności 3 miesiące przed terminem składania ofert). 9. informacja o obrotach firmy za okres ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10. informację o stanie i strukturze załogi, wyposażeniu technicznym oferenta niezbędnym do realizacji zamówienia; 11. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca (Podwykonawca) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł, ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność polisy jest krótsza, niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy (Podwykonawcy) zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poronin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach