Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej Borek - Waryś Usuwanie skutków klęsk żywiołowych współfinansowane z budżetu Państwa

Gmina Borzęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 32-825 Borzęcin,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 684-61-08 , fax. 014 684-63-72
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borzęcin
    32-825 Borzęcin, woj. małopolskie
    tel. 014 684-61-08, fax. 014 684-63-72
    REGON: 00053218000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej Borek - Waryś Usuwanie skutków klęsk żywiołowych współfinansowane z budżetu Państwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn: Odbudowa drogi gminnej Borek - Waryś Usuwanie skutków klęsk żywiołowych współfinansowane z budżetu Państwa. 2. Zakres robót: odbudowa drogi gminnej Borek - Waryś na odcinkach: Borek o długo
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki; 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; wymagane jest, aby Wykonawca udokumentował, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością minimum 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanie należycie . Przez podobne zamówienie należy rozumieć wykonanie minimum 2 zadań obejmujących roboty budowlane drogowe - nawierzchnie asfaltowe a wartość każdej z nich będzie odpowiadać co najmniej kwocie 490 000 PLN. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, w ofercie należy przedstawić informację o doświadczeniu Wykonawcy (wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat)- na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Specyfikacji, oraz dokumenty potwierdzające wykonanie wykazanych robót z należytą starannością. 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wykonawca musi dysponować min. 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wraz z ofertą należy przedłożyć; - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do Specyfikacji. - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Na potwierdzenie spełniania tego warunku, w ofercie należy przedłożyć; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2. 2. Udzielą min. 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. 3. Spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej specyfikacji: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale V SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z w.w warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Z treści załączonych do oferty wymaganych dokumentów, oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 1) formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ ); 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ; 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie , zgodnie z treścią załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ; 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ, oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 7) zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9) wykaz podwykonawców, uwzględniający zakres zleconych robót - jeżeli dotyczy, względnie oświadczenie że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami; 10) kosztorys ofertowy - wydruk szczegółowy; 11) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy). 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisywania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; 2) treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać postępowanie, do którego się odnosi, posiadać formę pisemną, musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; 3) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców; Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy. 4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: 1) musi być zgodna z postanowienia SIWZ; 2) sposób składania oświadczeń i dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej: a) dokumenty i oświadczenia takie jak: - oferta, - oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ), - wykaz wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 4 do SIWZ), oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostaną wykonane należycie, - wykaz osób (załącznik nr 5 do SIWZ), podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. b) oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borzecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach