Urząd Gminy Lipinki ogłasza przetarg
- Adres: 38-305 Lipinki, 53
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 013 4477021 w. 3 , fax. 013 4477021 w. 42
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipinki
53 53
38-305 Lipinki, woj. małopolskie
tel. 013 4477021 w. 3, fax. 013 4477021 w. 42
REGON: 00054404200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipinki.iap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa dróg gminnych w Gminie Lipinki - usuwanie skutków powodzi 2008 i 2009; w Lipinkach droga Mikówka-Majcher o długości 200m x 2,6m, w Wójtowej droga Wójtowa-Pagorzyna o długości 200m x 3,2m, w Krygu droga Do Świerza o długości 200m x 2,5m. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Odbudowa dróg gminnych w Gminie Lipinki - usuwanie skutków powodzi 2008 i 2009; w Lipinkach droga Mikówka-Majcher o długości 200m x 2,6m, w Wójtowej droga Wójtowa-Pagorzyna o długości 200m x 3,2m, w Krygu droga Do Świerza o długości 200m x 2,5m. Zakres robót budowlanych to m.in.: odtworzenie podbudowy żwirowej, wykonanie podbudowy z tłucznia i klińca z przygotowaniem pod nawierzchnię z mieszanek mineralno - bitumicznych, nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej składająca się z warstwy ścieralnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,- warunek podstawowy; 2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich pięciu lat od daty ukazania się w Biuletynie Zamówień Publicznych niniejszego ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań o wartości, zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem; 4. dysponują osobą posiadającą na dzień składania ofert doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy oraz prawo wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg zasady spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7)wykaz robót wykonanych, tj. zakończonych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. ukazania się w Biuletynie Zamówień Publicznych niniejszego ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających warunki określone w punkcie 8.3 niniejszego ogłoszenia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty z wykazu zostały wykonane należycie, np. referencje, protokoły odbioru i inne - załącznik Nr 3 8)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. które będą sprawować funkcję kierownika budowy oraz kopię uprawnień budowlanych i zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającą przynależność do danej Izby - zał. Nr 4 9)polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 10)kosztorysy ofertowe - wg przedmiaru robót, 11)oświadczenie wykonawcy, że przedłoży przy odbiorze robót świadectwa jakości, deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty dla wbudowanych materiałów. 12)parafowany projekt umowy - załącznik Nr 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalipinki.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane związane z remontem, odbudową i przebudową dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej - droga w kierunku Pani Pióreckiej, nr drogi K290809, dz. nr 4 obr. 4 miasta Grybowa w km 0+000 - 0+300.
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi leśnej nr inw. 220/635 nr 1 w Leśnictwie Grywałd
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu i przebudowy dróg na terenie Gminy Wierzchosławice
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg powiatowych: nr 1316K Dąbrowa Tarnowska - Otfinów, nr 1347K Mikołajowice - Bogumiłowice, nr 1395K Gromnik - Brzozowa
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg Gminnych: 1. Remont drogi gminnej Dziemięrzyce Aleja - Dziemięrzyce Nr K140448 w miejscowości Dziemięrzyce w km. 0+000 - 0+520 2. Remont drogi gminnej Marchocice - Skrzypie Nr K140450 w miejscowości Marchocice w km. 0+000 - 0+400
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi leśnej nr 1,2 - inw. 220/425, 220/440 w Leśnictwie Niedzica
Dodano: 2016-07-22 - Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Miechów podzielonych na 2 niepodzielne zadania
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi leśnej nr 220/155 w leśnictwie Bystrzak
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dębno
Dodano: 2016-07-20