Przetargi.pl
Naprawy dróg po awariach wodociągowo-kanalizacyjnych w 2014 roku

Zakład Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Półwiejska 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 546-10-59 , fax. 065 546-70-04
  • Data zamieszczenia: 2013-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji
    ul. Półwiejska 20 20
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 546-10-59, fax. 065 546-70-04
    REGON: 41021379600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy dróg po awariach wodociągowo-kanalizacyjnych w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje roboty budowlane w zakresie cząstkowych remontów nawierzchni jezdni i chodników po wykonaniu wcześniejszych prac naprawczych na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych użytkowanych przez ZWiK w Rawiczu. 2. Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót. Z uwagi na charakter robót (awaryjne naprawy dróg i chodników), prace wykazane w przedmiarze ZAMAWIAJĄCY określił na powierzchniach o wielkościach wcześniej naprawianych. 3. Sposób realizacji będzie polegał na interwencyjnym (pisemnym i telefonicznym) zlecaniu i odwrotnym wykonywaniu określonych robót, potwierdzonym w zeszycie zleceń. 4. Szczegółowy zakres robót będzie ustalany bezpośrednio przed przystąpieniem do ich wykonania, lub w razie potrzeby, nawet w trakcie ich trwania. 5. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumenty w/w stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr DT/362-5/14, 3) Przedmiarze robót, 4) Polskich Normach. 7. Roboty nie przewidziane w przedmiarze, lecz konieczne i niezbędne do wykonania w ramach awaryjnej naprawy dróg, będą zlecane i regulowane w oparciu o składniki cenotwórcze przedstawione przez WYKONAWCĘ w ofercie (roboczogodzina, wskaźniki kosztów pośrednich, zysk, ceny materiału i sprzętu itp). 8. W przypadku wystąpienia prac nieprzewidzianych do rozliczeń zastosowane zostaną pozycje z katalogów oraz kalkulacji własnych i średnie ceny obowiązujące w danym okresie rozliczeniowym wydawnictw zajmujących się publikacją cen jednostkowych materiału i sprzętu (SECOCENBUD). 9. W przypadku braku cen w wyżej wymienionych publikacjach w rozliczeniach należy zastosować ceny rynkowe obowiązujące okresie rozliczeniowym np. załączając do kosztorysu kopię dowodu zakupu materiałów. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia. 11. Wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 12. WYKONAWCA przy realizacji robót budowlanych zobowiązuje się do: 1) wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych, 2) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881), 3) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów, badań (w tym zagęszczenia gruntu) wynikających z prawa budowlanego jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 4) ubezpieczenia prowadzonych prac i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 5) organizacji i zabezpieczenia miejsca prowadzonych prac oraz zaplecza, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 6) utrzymania miejsc prowadzonych prac (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie itp.), 7) odtworzenia i przywrócenia do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 8) zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac oraz poniesienia kosztów z tym związanych, 9) po zakończeniu robót, demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacja zamówienia, 10) zabezpieczenia i prawidłowego oznakowania robót prowadzonych w ramach awarii,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rawicz.pl Przetargi ZWiK
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach