Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko ogłasza przetarg
- Adres: 62-095 Murowana Goślina, Łopuchówko 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8122161, 604-549-228 , fax. 061 8122161
- Data zamieszczenia: 2010-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko
Łopuchówko 1 1
62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie
tel. 061 8122161, 604-549-228, fax. 061 8122161
REGON: 63001151000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa dachu i docieplenie budynku biurowego oraz remont leśniczówki Maniewo w Nadleśnictwie Łopuchówko - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu i docieplenie budynku biurowego z wykonaniem nowej elewacji - budynek biurowy w miejscowości Czerwonak ul. Gdyńska 139 działka 6/4 obręb Miękówko oraz remont leśniczówki Maniewo docieplenie ścian szczytowych budynku, zmiana zasilania elektrycznego budynku, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej, wykonanie chodnika i schodów wejściowych do budynku, remont pomieszczenia kancelarii leśnictwa, remont schodów wewnętrznych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. I. Część 1 - Naprawa dachu i docieplenie budynku biurowego: Zamówienie obejmuje: Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ: - przedmiar robót z kosztorysem ślepym (załącznik 6 A do SIWZ); - dokumentacja techniczna z rysunkami (załącznik 6 B do SIWZ); - STWiORB (załącznik 6 C do SIWZ). Zamówienie należy zrealizować z użyciem materiałów i urządzeń wskazanych w kosztorysach ślepych (przedmiarach) lub materiałów i urządzeń równoważnych (zatwierdzonych przez Zamawiającego). Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje również: 1) Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy oraz ponoszenie związanych z tym kosztów. 2) Każdorazowe/ niezwłoczne uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac. 3) Dostawę całości materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem. 4) Zapewnienie dostaw i ponoszenie kosztów związanych ze wszystkimi mediami niezbędnymi do wykonania robót objętych zamówieniem. 5) Stosowanie się do wszelkich uzgodnień dotyczących realizacji robót objętych zamówieniem. 6) Informowanie zarządców (właścicieli) gruntów o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi robotami i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgody na prowadzenie robót i ponoszenie opłat). 7) Po zakończeniu robót teren należy uporządkować i przywrócić do stanu pierwotnego. Oznakowanie terenu budowy - umieszczenie tablic informacyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowo-renowacyjne Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: minimalny okres gwarancji 3 lata. II. Część 2 - Remont leśniczówki Maniewo: Zamówienie obejmuje: Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ: - przedmiar robót z kosztorysem ślepym (załącznik 7 A do SIWZ); - dokumentacja techniczna z rysunkami (załącznik 7 A do SIWZ); - STWiORB (załącznik 7 A do SIWZ). Zamówienie należy zrealizować z użyciem materiałów i urządzeń wskazanych w kosztorysach ślepych (przedmiarach) lub materiałów i urządzeń równoważnych (zatwierdzonych przez Zamawiającego). Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje również: 1) Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy oraz ponoszenie związanych z tym kosztów. 2) Każdorazowe/ niezwłoczne uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac. 3) Dostawę całości materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem. 4) Zapewnienie dostaw i ponoszenie kosztów związanych ze wszystkimi mediami niezbędnymi do wykonania robót objętych zamówieniem. 5) Stosowanie się do wszelkich uzgodnień dotyczących realizacji robót objętych zamówieniem. 6) Informowanie zarządców (właścicieli) gruntów o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi robotami i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgody na prowadzenie robót i ponoszenie opłat). 7) Po zakończeniu robót teren należy uporządkować i przywrócić do stanu pierwotnego. Oznakowanie terenu budowy - umieszczenie tablic informacyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowo-renowacyjne Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: minimalny okres gwarancji 3 lata. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000 złotych dla części 1; 1 000 złotych dla części 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27