Zespół Opieki Zdrowotnej w Wodzisławiu Śląskim ogłasza przetarg
- Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. 26 Marca 51
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4591837 , fax. 032 4591838
- Data zamieszczenia: 2009-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Wodzisławiu Śląskim
ul. 26 Marca 51 51
44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
tel. 032 4591837, fax. 032 4591838
REGON: 00031245500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.wodzislaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja wewnętrznej instalacji ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem kolektorów słonecznych w budynku Zespołu Poradni Specjalistycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane: demontaż rurociągów, podgrzewacza, kotła, rozebranie elementów z cegieł na zaprawie, uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów, odbicie tynków wewnętrznych, uzupełnienie tynków wewnętrznych, wywóz gruzu, uzupełnienie posadzek i cokolików cementowych, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych, rurociągi z tworzyw sztucznych Roboty instalacyjne: rurociągi z tworzyw sztucznych, wodomierze skrzydełkowe, zawory przelotowe i zwrotne, pompa z króćcami gwintowanymi, otuliny termoizolacyjne, instalacja elektryczna urządzeń sterowniczych Instalacja solarna: kolektor słoneczny, rozdzielacze, naczynia wzbiercze pionowe, zawory bezpieczeństwa, rurociągi miedziane, urządzenie do podgrzewania wody, termometry, manometry, urządzenie sterujące, otuliny termoizolacyjne, naczynie wzbiorcze, demontaż podgrzewania pojemnościowego, montaż konstrukcji stalowej do konstrukcji dachu Szczegóły w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 PZP o udzielenie zamówienia, 2. oświadczenie o wyrażeniu zgody na związanie ofertą na okres 30 dni od daty otwarcia ofert, 3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy wg wzoru - załącznika nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane II. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- Zamawiający żąda wykazu osób nadzorujących prace budowlane oraz podania ilości pracowników ogółem uczestniczących w wykonaniu zamówienia z krótkim opisem ich kwalifikacji zawodowych np.: kierownik budowy , inżynier bud, murarz, instalator itp. oraz doświadczenia. 2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający żąda przedłożenia kserokopii uprawnień osób nadzorujących prace budowlane w zakresie instalacji: CO, wod- kan oraz ogólnobudowlanych. 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający żąda wskazania co najmniej 3 inwestycji o zbliżonym charakterze i wartości, co przedmiot zamówienia. UWAGA! Liczba wykazanych prac budowlanych musi odpowiadać ilości referencji. Wykaz prac budowlanych należy przygotować wg wzoru załącznika nr 4 SIWZ III. Dokumenty wymienione w działach I-II są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust.3 ustawy PZP. E. Dokumenty potwierdzające wymogi odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 1. wypełnione załączniki: nr 1, 2, 3 i 4. Załącznik nr 2 - oferta winien być pierwszą stroną oferty przetargowej. 2. Kosztorysy ofertowe.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.wodzislaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27