Przetargi.pl
Remont nawierzchni asfaltowej w rejonie wjazdu na targowisko miejskie zlokalizowane w Katowicach przy ulicy Pukowca 23.

Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-859 Katowice, ul. Gliwicka 154
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032/ 250-40-08 , fax. (032) 250 40 08
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach
    ul. Gliwicka 154 154
    40-859 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032/ 250-40-08, fax. (032) 250 40 08
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy Miasta Katowice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni asfaltowej w rejonie wjazdu na targowisko miejskie zlokalizowane w Katowicach przy ulicy Pukowca 23.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie nawierzchni asfaltowej w rejonie wjazdu na targowisko miejskie zlokalizowane w Katowicach przy ulicy Pukowca 23, w tym : 1) rozbiórka uszkodzonych fragmentów nawierzchni, 2) uzupełnienie podbudowy, 3) frezowanie nawierzchni, 4) ułożenie nowej nawierzchni. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz opis ich wykonania i odbioru określają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) : 1) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót, 2) przedmiar robót, 3) dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 4.000 zł. (cztery tysiące zł.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą), w tym wykonawcy, których przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy), w tym : a) wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania należycie wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, b) wykonawcy, którzy będą realizować zamówienie osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia oraz wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, uprawnioną do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (kierowania robotami budowlanymi) ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy), w tym posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, w tym wykonawcy, którzy nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez wykonawcę. Niespełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia : 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego treść określa załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) ; 2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ; 3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ; 4) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 6) dokumentów stwierdzających, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, oraz jest uprawniona do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (kierowania robotami budowlanymi).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach