Przetargi.pl
USŁUGA W ZAKRESIE ODBIORU, WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW W POSTACI ZLEWEK POANALITYCZNYCH.

Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-752 Katowice, ul. Medyków 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7894131 , fax. 032 2526727, 7894001-02
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach
    ul. Medyków 14 14
    40-752 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 7894131, fax. 032 2526727, 7894001-02
    REGON: 00028908700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA W ZAKRESIE ODBIORU, WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW W POSTACI ZLEWEK POANALITYCZNYCH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów w postaci zlewek poanalitycznych bez materiału zakaźnego powstałych w laboratoriach szpitala podczas diagnozowania w ilości 26 600 litrów rocznie. Przedmiot zamówienia będzie obejmował odpady medyczne o kodzie 18 01 06 (chemikalia w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne) wytwarzane przez Zamawiającego: a)Analizator Olympus - 10 000 litrów/rok, b)Analizator Roche - 14 000 litrów/rok, c)Analizator Siemens - 2 000 litrów/rok, d)Zlewki z barwnikami - 600 litrów/rok. 2.Wykonawca będzie zobowiązany do wyposażenia na własny koszt obiektów Zamawiającego w pojemniki z tworzywa sztucznego o pojemności 20 - 30 litrów do gromadzenia odpadów. 3.Usługa będzie wykonywana w dniach ustalonych z Kierownikiem Działu Higieny Szpitalnej na telefoniczne zgłoszenie (raz na 1 lub 2 tygodnie) w terminie do 2 dni od zgłoszenia potrzeby odbioru. Odbiór odpadów odbywał się będzie w godzinach od 900 ÷ 1400 w obecności pracownika Zamawiającego. 4.Przy każdorazowym odbiorze odpadów, Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wypełniony dokument obrotu odpadami szpitalnymi, wg wzoru opartego na aktualnie obowiązujących przepisach prawa (karta przekazania odpadów). 5.Przewóz odpadów do miejsca unieszkodliwiania odbywać się będzie pojazdem odbiorcy odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6.Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, między innymi: a) Ustawa o odpadach z dn. 27.04.2001r. (Dz.U z 2007r. Nr 39 poz. 251 ) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów. b) Ustawa z dnia 28 listopada 2002r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz.U Nr 199 z 2002r. poz. 1671 z poźn. zm ) c) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczenia sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych ( Dz.U nr 8 z 2003r.poz.104 z późniejszymi zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901222402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2.Wymagana stałość ceny przez okres trwania umowy. 3.Termin płatności - 30 dni od dnia otrzymania oryginału faktury. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7.Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów zawartych w ofercie wg zasad: -spełnia-, - nie spełnia-.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbioru i transportu odpadów medycznych zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251). 5.Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 6.Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów i oświadczeń muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy) i opatrzone pieczęcią imienną identyfikującą tą osobę/y. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U z 2006r Nr 87, poz.605) tzn. zamiast dokumentów określonych w pkt.VI.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Dla wykonawców występujących wspólnie ma w szczególności zastosowania art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z wykonawców lub wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną