Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2545300 , fax. 067 2545328
- Data zamieszczenia: 2013-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
ul. Ratuszowa 5 5
64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
tel. 067 2545300, fax. 067 2545328
REGON: 00052696600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Rzecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację świetlicy wiejskiej w Rzecinie. W ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać: 1) Roboty instalacji c.o.: a) instalacje centralnego ogrzewania dwururową pompową o otwartym obiegu wodnym wykonaną z rur miedzianych o parametrach wody grzewczej 75/650C - 261,3 mb, b) montaż zaworów termostatycznych - 20 szt., c) montaż rur przyłącznych do grzejnika c.o. - 20 kpl. d) montaż grzejników stalowych płytowych boczno zasilanych - 20 kpl., e) założenie kotła wodnego, ze spalaniem retortowym, niskotemperaturowego z ciągłym podawaniem paliwa węglowego o mocy 28kW - 1 szt., f) montaż naczynia wzbiorczego systemu otwartego o pojemności całkowitej do 35 dm3, g) założenie pompy obiegowej UPS 25-60 180 - 1 szt., h) budowa komina z gotowych elementów ceramicznych izolowanych zewnętrznie, i) wykonanie rurociągu z rur preizolowanych do pomieszczenia garażu Straży Pożarnej - 23,0 mb. 2) Roboty budowlane: a) wykonanie (podciąg stalowy nad nowym otworem w ścianie środkowej budynku) przesklepień otworów w ścianach z cegieł - dostarczenie i obsadzenie belek stalowych 2xC 240 - 2x3,80 mb, b) wykucie otworów w ścianach z cegieł o gr. ponad1/2 cegły - 2,772 m2, c) wymiana ościeżnic drewnianych - 41,68 m, d) wymiana skrzydeł drzwiowych - 16,065m2, e) docieplenie dachu wełną mineralną - 2,43m3, f) wykonanie podsufitki z płyty kartonowo-gipsowej - 16,20m2, g) obłożenie schodów wewnętrznych panelami - 6,93m2, h) wymiana 10 stopni schodowych - 10,00 szt., i) wykonanie posadzek z płytek z kamieni sztucznych układanych na klej - 33,725m2, j) ułożenie paneli podłogowych na istniejących podłogach - 143,219m2, k) wymiana listew przypodłogowych - 94,40mb, l) przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania - 435,362m2, m) malowanie jednokrotne farbami emulsyjnymi starych tynków - 435,362m2, n) wykonanie sufitów podwieszonych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi - 85,037 m2, o) wykonanie tynków uzupełniających - 31 szt., p) wykonanie tynków uzupełniających - 15 mb, q) montaż zadaszenia z poliwęglanu nad wejściem do budynku, r) montaż wentylatorów elektrycznych - 3 szt. 3) Roboty elektryczne: a) montaż opraw oświetleniowych natynkowych wewnętrznych z rastrem na dwie świetlówki (120cm) - 31 kpl., b) wymiana puszek podtynkowych - 30 szt., c) instalowanie kinkietów ozdobnych - 2 szt., d) wymiana przewodów wtynkowych YADYt 3x2,5 500 V (Cu) - 250 mb, e) montaż skrzynki i oprawek bezpiecznikowych w skrzynkach kablowych - 1 kpl., f) pomiary instalacji - 4 pomiary. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych, które wskazane zostały w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach budowlanych, przedmiarach robót oraz kosztorysach ofertowych, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Minimalne parametry urządzeń wskazane zostały w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie wskazane znaki towarowe, nazwy producentów i dystrybutorów zostały wskazane w celu właściwego (precyzyjnego) opisania przedmiotu zamówienia. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w przedmiarach robót, STWiOR, projektach budowlanych oraz kosztorysach ofertowych. Inwestycja posiada: a) decyzję Starosty Szamotulskiego Nr 538/12; znak AB.6740.562.2012 z dnia 05.07.2012 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę obejmującą wewnętrzną instalację c.o. z dobudową komina, b) decyzję Starosty Szamotulskiego Nr 310/2013; znak AB.6740.260.2013 z dnia 24.05.2013 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę obejmującą wykonanie podciągu stalowego w ścianie konstrukcyjnej wewnętrznej, c) zgłoszenie dotyczące zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę polegających na remoncie i modernizacji budynku świetlicy wiejskiej (art. 30 ust.1 ustawy Prawo budowlane, znak AB.6743.137.2013 z dnia 19.03.2013 r. ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Każdy dokument wadialny powinien zostać wystawiony na Zamawiającego: Gmina Wronki ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy we Wronkach Nr rachunku: 96 8961 0002 0000 0000 0752 0003 z dopiskiem WADIUM DOT. TI.271.14.2013. 6. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znajdować się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 22 lipca 2013 r. do godz. 12:00. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego (zaleca się wpłatę wadium najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Do oferty należy załączyć również kserokopię tego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 10. Zamawiający będzie zwracał wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1 ustawy) wadium może być wniesione przez dowolny podmiot.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wronki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27