Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń parteru na potrzeby utworzenia SOK w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8745400 , fax. 61 8772850
  • Data zamieszczenia: 2014-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu
    ul. Starołęcka 31 31
    61-361 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8745400, fax. 61 8772850
    REGON: 00001775600474
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń parteru na potrzeby utworzenia SOK w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące przede wszystkim przebudowy Sali Obsługi Klienta znajdującej się na parterze budynku oraz pomieszczenia na piętrze między innymi w następującym zakresie: - Roboty wyburzeniowe ścianek działowych; - Wykonanie podciągów zabezpieczających po wyburzeniach; - Wykonanie zaplecza administracyjno-socjalnego; - Przebudowa sanitariatów z wyodrębnieniem części dla niepełnosprawnych; - Wydzielenie klatki schodowej jako strefy p-poż. wraz z przeróbką okien w obrębie klatki; - Wymiana całej posadzki kamiennej na parterze; - Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w wydzielonym zakresie; - Dostawa i montaż drzwi rozsuwanych i klimatyzatorów; - Przeróbka instalacji centralnego ogrzewania i sanitarnej w wydzielonym zakresie; - Przeróbka instalacji elektrycznej, sygnalizacji pożaru, kontroli dostępu i innych, występujących w rejonie robót; - Wykonanie gniazd i instalacji elektryczno-logicznej do nowych stanowisk obsługi klienta w SOK; - Wykonanie innych robót towarzyszących na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej wyszczególnionej w Opisie przedmiotu zamówienia i sporządzenie dokumentacji powykonawczej; - Wykonywanie w okresie gwarancji dwa razy w roku nie rzadziej jednak niż zalecenia producenta bezpłatnych przeglądów serwisowo-konserwacyjnych zamontowanych przez siebie urządzeń wraz z dostawą wymaganych materiałów eksploatacyjnych. Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie i Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań, aby działalność Zamawiającego przebiegała w sposób niezakłócony. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych, którym towarzyszy nadmierny hałas w godzinach od 16.00 do godz. 6.00 dnia następnego, w dni pracy Zamawiającego. Dniami pracy Zamawiającego są dni od poniedziałku do piątku. W pozostałe dni roboty mogą być prowadzone bez ograniczeń; Z uwagi na fakt, że prace realizowane będą na czynnym obiekcie Zamawiający będzie udostępniał część obiektu tak, aby mogła odbywać się obsługa klientów zgodnie ustalonymi założeniami. Ta część obiektu, na której będą prowadzone prace musi być wydzielona przez Wykonawcę w taki sposób by nie utrudniało to obsługi klientów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w rozumieniu art.2 ust.6) Pzp. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach