Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń budynku przyszłej siedziby Oddziału OIP Poznań w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26

Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-807 Poznań, ul. św. Marcin 46/50
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8599000 , fax. 061 8599003
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy
    ul. św. Marcin 46/50
    61-807 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8599000, fax. 061 8599003
    REGON: 00087044500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.oip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń budynku przyszłej siedziby Oddziału OIP Poznań w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Branża budowlana: a) Wykończenie ścian - Istniejące ściany murowane: szpachlowanie i gruntowanie, malowanie farbą emulsyjną x2. - Ściany korytarza oraz wskazaną ścianę w pom. nr 18 wykończyć w tynku dekoracyjnym Uwaga: Poniższy opis dotyczy pomieszczeń częściowo wykończonych: - W sanitariatach i pomieszczeniu porządkowym ściany wykończyć w płytkach ceramicznych. - W pomieszczeniu socjalnym na ścianie wzdłuż blatu roboczego wykonać fartuch z płytek ceramicznych połysk. b) Sufit - Sufity istniejące wyrównać,szpachlować,zagruntować i malować farbą emulsyjną w kolorze białym x2 - Projektowany sufit podwieszony w korytarzu kasetonowy, konstrukcja ukryta. - Obudowa z płyty g.-k. pod stropem w holu dla zamaskowania kabli prowadzonych pod stropem. c) Posadzki - Korytarz i sanitariaty - Płytki gresowe antypoślizgowe półpoler gres szkliwiony. - Cokół z płytek gres. wys. na 7,2cm. - W pomieszczeniach mokrych (sanitariaty) pod okładzinami z płytek ściennych oraz z płytek posadzkowych wykonać przeciwwodną izolację powłokową z wklejeniem taśm narożnikowych, do wysokości 30cm od poziomu posadzki. - Pomieszczenie socjalne i porządkowe - płytki gresowe antypoślizgowe, do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, o wym. 20x20cm, fuga szer. 2,0mm. - Pomieszczenia biurowe - wykładzina PCV antypoślizgowa, posiadająca atest do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, wykładzina z cokołem wywiniętym na ścianę na 10cm. Przed ułożeniem wykładziny PCV wykonać wylewkę wyrównawczą o grubości średnio 3,0cm na istniejącym podłożu z masy samopoziomującej w celu wyrównania podłoża. Wykładzina z PCV homogeniczna o wzorze kierunkowym, gr.=2,00mm o następujących parametrach technicznych: waga całkowita =3000g/m2,wgniecenie resztkowe wg normy EN 433 poniżej 0,05, ścieralność wg normy EN 660-2 klasa P. Powierzchnia podłoża przed ułożeniem wykładziny musi być jednorodna, bez rys, braków i występów, wolna od tłuszczów, zanieczyszczeń i mleczka cementowego. Wymagana jest równość powierzchni: odchylenia w dowolnym miejscu na długości 1m nie powinny przekraczać 2-3mm. Większe ubytki należy zaszpachlować. Podłoża porowate należy przeszlifować. Celem uzyskania gładkości powierzchni należy zastosować masę niwelującą. Przed wylaniem masy należy zastosować środek gruntujący. Należy stosować kleje do wykładzin PCV producentów rekomendowanych przez producenta wykładziny. Wszystkie łączenia należy spawać celem uzyskania jednolitej posadzki. d) Stolarka drzwiowa - Zestaw drzwiowy Dw drzwi wewnętrzne aluminiowe, cały zestaw o odporności ogniowej EI30, drzwi jednoskrzydłowe z samozamykaczem. Ślusarka aluminiowa w kol. RAL 9006 (srebrny), szkło bezpieczne do wysokości 2,0m. Naświetle stałe, szyba mleczna. - Drzwi wewn. D1 wraz z futryną - płytowe, pełne, bezprzylgowe, profil krawędzi skrzydła K, w okleinie typu CPL HQ, o grubości 0,2mm w kolorze drewna o izolacyjności akustycznej min. 32dB, futryny regulowane (ze względu na różne grubości ścian). Okucia i klamki w kolorze srebrnym satynowym. Klamki gałkowe od strony korytarza. Klamki standardowe od strony pomieszczeń. - Drzwi D2 do sanitariatów - j.w. z podcięciem dla wentylacji, nawiewu powietrza o powierzchni minimum 0,022m2. Klamki standardowe obustronnie. - Drzwi D3 - płytowe, pełne, w okleinie typu CPL HQ, w kolorze drewna, o odporności pożarowej EI30, futryna regulowana. - Drzwi D4 i D5 do kabin ustępowych - systemowe z płyty HPL o grubości 1,8 cm, wysokość dopasowana do poziomu ułożenia płytek ceramicznych na ścianach i futryny drzwiowej. - Drzwi D6 - drzwi dwuskrzydłowe, cały zestaw o odporności ogniowej EI30, z samozamykaczem, przeszklone, jedno skrzydło o szer. światła przejścia 90cm. Ślusarka aluminiowa w kol. RAL 9006 (srebrny). Szkło bezpieczne do wysokości 2,0m. Naświetle stałe, szyba mleczna. - Drzwi D7 - drzwi dwuskrzydłowe, w tym jedno skrzydło o szer. światła przejścia min.90cm przeszklone, z samozamykaczem. Ślusarka aluminiowa w kol. RAL 9006 (srebrny). Zamek na klucz i cyfrowy domofon w celu wydzielenia strefy bezpieczeństwa. Szkło bezpieczne do wysokości 2,0m. Naświetle stałe, szyba mleczna. e) Wzmocnienie otworów drzwiowych W otworach drzwiowych dla drzwi D2 (do pomieszczeń 09-10 i 24) i D1 (do pomieszczeń 01-06, 12-17, 23) wzmocnić nadproże płaskownikiem stalowym 50x4mm osadzonym na zaprawie cementowej lub prefabrykowanym nadprożem strunobetonowym 7,2cm firmy. Nadproża o długości otworu plus po 10cm z każdej strony. f) Wyposażenie sanitariatów Projektuje się miski ustępowe wiszące mocowane na stelażu stalowym systemowym. Stelaż obudować płytą G-K do wysokości 1,00m z półką. Biały montaż wg projektu branżowego instalacje sanitarne. Piony kanalizacyjne w sanitariatach i w pom. gospodarczym obudować płytą G-K na pełną wysokość pomieszczenia. g) Wentylacja grawitacyjna i mechaniczna Pomieszczenia biurowe posiadają istniejącą wentylację grawitacyjną. Montaż nowych kratek wentylacji grawitacyjnej wg projektu branży sanitarnej. Sprawdzić i w razie konieczności udrożnić istniejące przewody wentylacyjne! W sanitariatach i w pomieszczeniu gospodarczym projektowana wentylacja mechaniczna wspomagana wywiewna - wg projektu branży instalacje sanitarne. h) Żaluzje wewnętrzne We wszystkich pomieszczeniach z oknami z wyjątkiem ciągów komunikacji ogólnej, w oknach zamontować nowe żaluzje aluminiowe, szerokość listka 25mm, faktura listka chropowata. i) Krata okienna antywłamaniowa zewnętrzna W pomieszczeniu serwerowni nr 20.2 zamontować w oknie zewnętrzną stalową kratę antywłamaniową. Krata ze słupkami pionowymi w rozstawie max 15cm, zabezpieczona antykorozyjnie, malowana na kolor RAL9007. Mocowanie w szpaletach okiennych. j) Problematyka zabezpieczeń przeciwpożarowych Prace remontowe istniejącego budynku nie mają wpływu na zmianę uwarunkowań jego ochrony przeciwpożarowej. Istniejący budynek zalicza się do ZL III. Nowoprojektowane elementy budynku powinny być nierozprzestrzeniające ognia! W celu spełnienia aktualnych wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej dla części budynku objętej niniejszym opracowaniem (prawe skrzydło budynku na pierwszym piętrze) wydziela się 2 strefy pożarowe ze względu na przekroczoną długość dojścia ewakuacyjnego, która przy jednym dojściu nie może być dłuższa niż 30m w tym nie więcej niż 20m na odcinku poziomym. Podział strefy tworzy istniejąca ściana o odp. pożarowej REI 60 oraz projektowane drzwi D6 o odporności EI30. Zaleca się również wymknięcie pożarowe istniejącej klatki schodowej i oddymianie jej co najmniej grawitacyjnie lub ochrona ciśnieniowa przed zadymianiem. Zalecenie wydzielenia stref pożarowych oraz wydzielenia pożarowego klatki schodowej dotyczy również kondygnacji parteru. Przepusty instalacyjne p.poż. - na przejściu przez strefę oddzielenia p.poż. zastosować przepusty p.poż. o odporności EI60. 2. Branża elektryczna: a) Instalacja zasilania gniazd 230 VAC: - Odcięcie zasilania elektrycznego do poszczególnych obwodów gniazd 230 VAC, - Demontaż okablowania elektrycznego zasilania gniazda 230 VAC, - Montaż nowego okablowania elektrycznego zasilania gniazda 230 VAC, - Montaż nowego osprzętu elektroinstalacyjnego gniazd 230 VAC, b) Instalacja oświetleniowa: - Odcięcie zasilania elektrycznego do poszczególnych obwodów opraw oświetleniowych, - Demontaż okablowania elektrycznego zasilania opraw oświetleniowych, - Montaż nowego okablowania elektrycznego zasilania opraw oświetleniowych, - Montaż nowego osprzętu elektroinstalacyjnego łączników oświetlenia, - Podłączenia zasilania elektrycznego wentylatorów wyciągowych w trzech pomieszczeniach, - Wydzielenie dodatkowego obwodu zasilania opraw oświetleniowych w jednym pomieszczeniu. c) Instalacja zasilania urządzeń: - Demontaż okablowania elektrycznego zasilania urządzeń elektrycznych, - Montaż obwodu zasilania elektrycznego centralki telefonicznej, - Montaż obwodu zasilania elektrycznego szafy GPD - część B, - Montaż obwodu zasilania elektrycznego jednostek klimatyzacji. d) Montaż i prefabrykacja rozdzielnic elektrycznych: - Montaż rozdzielnicy natynkowej R6A w pom. 20.2, - Montaż rozdzielnicy podtynkowej R6B w pom. 11.2. 3. Branża sanitarna a) Instalacja centralnego ogrzewania: - Malowanie elementów grzejnych dwukrotnie farbą olejną (wytyczne szczegółowe w branży architektoniczno - konstrukcyjnej). b) Instalacja wod - kan: - Odcięcie dopływu wody i spuszczenie ciśnienia do urządzeń sanitarnych, - Wykonanie podejść wodnych i kanalizacyjnych do nowych urządzeń sanitarnych, - Montaż urządzeń sanitarnych - biały montaż, - Montaż przepływowych podgrzewaczy wody, - Próba instalacji wodnej i kanalizacyjnej, - Regulacja przepływów wody ciepłej w przepływowych podgrzewaczach wody. c) Instalacja wentylacyjna: - Prace budowlane (poza zakresem opracowania), - Montaż kratek wentylacyjnych. d) Instalacja klimatyzacyjna: - Montaż jednostek zewnętrznych klimatyzacji, - Montaż jednostek wewnętrznych klimatyzacji, - Wykonanie instalacji czynnika chłodniczego, - Odprowadzenie skroplin, - Uruchomienie i regulacja klimatyzacji. Założenia: - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową (projekty prac modernizacyjnych, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: branża architektura, instalacje sanitarne wewnętrzne oraz instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne). - Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego dokumenty o których mowa powyższej mają być przedstawione Zamawiającemu w jego siedzibie, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania do okazania przedmiotowych dokumentów. -Transport materiałów na miejsce robót oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. - Zamawiający informuje, że roboty mogą być wykonywane przez wszystkie dni tygodnia, w godzinach 7:00 - 18:00. - Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. - Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie miejsca robót z tytułu prowadzonych robót. - Wykonawca zobowiązany będzie do załatwienia wszystkich formalności związanych z realizacją zamówienia publicznego, ponieść koszty z nimi związane oraz dokonać wszystkich uzgodnień i ponieść ich koszty. - Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których się dopuścił podczas wykonywania robót, które nie wynikają z zakresu robót. - Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację wszelkich odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne) oraz zobowiązuje się do gruntownego, całkowitego posprzątania pomieszczeń objętych modernizacją. - Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. - Kosztorysy robót branża budowlana i elektryczna oraz sanitarna załączone do oferty służą do celów poglądowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 7000,00 zł (z podatkiem VAT) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu w zł. (PLN) należy w wnieść na konto Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu przy ulicy Św. Marcin 46 lok.50 numer 43 1010 1469 0005 1813 9120 0000. UWAGA: Wadium wniesione w pieniądzach uznaje się za wniesione w terminie, gdy w chwili upływu terminu składania ofert wadium zostanie zarachowane na rachunku bankowym zamawiającego. 2. W przypadku wniesienia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Pzp dokumenty takie muszą zawierać następujące informacje: a) określenie przedmiotu przetargu - należy zacytować dokładnie nazwę przetargu; b) określenie numeru postępowania u zamawiającego; c) określenie podmiotu, który wystawia gwarancję albo poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); d) określenie beneficjanta gwarancji albo poręczenia - nazwa, adres; e) określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja albo poręczenie - dane wykonawcy (pełna nazwa, dokładny adres); jeżeli ofertę składa konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji albo poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład; f) określenie kwoty gwarancji albo poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich; g) gwarancja albo poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 Pzp - pod groźbą wykluczenia wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp; h) określenie terminu ważności gwarancji albo poręczenia - okres ten nie może być krótszy niż 60 dni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_oip/12_oip_poznan
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach