Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 2812770, 2816034 , fax. 0-32 2812770
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Parkowa 1 1
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 0-32 2812770, 2816034, fax. 0-32 2812770
REGON: 00015055000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.bytom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja kompleksu sportowego Torkacik w Bytomiu wraz budynkiem biurowo- magazynowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi modernizacja kompleksu sportowego Torkacik w Bytomiu przy ul. Tarnogórskiej w zakresie : - budowa sztucznej nawierzchni i modernizacja boisk (nawierzchnie poliuretanowe) (wraz z wykonaniem odwodnień) - wykonanie bieżni 3 torowej o dł. 60 m i rozbiegu skoku w dal - wykonanie boiska do siatkówki plażowej - montaż trybun segmentowych - montaż stołów do tenisa stołowego - wykonanie oświetlenia boisk - montaż niezbędnego wyposażenia sportowego - modernizacja budynku biurowo - magazynowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : - Ogólne Warunki Umowy - Przedmiar Robót - Projekt Budowlany - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji . Kompleks sportowy Torkacik znajduje się na terenie objętym ochroną konserwatorską . Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie konserwatorskie na roboty stanowiące przedmiot zamówienia oraz Pozwolenie na budowę. Projekt dofinansowywany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet IX Zdrowie i rekreacja Działanie 9.3.- Lokalna infrastruktura sportowa Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji oraz 36 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty i zamontowane materiały liczonych od dnia ich odbioru końcowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wymagane - 50 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z póżn. zm.) tj. że : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , 2. Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu . Wykonawca winien wykazać , że: 1. osoba(y) , które będą kierować wykonaniem zamówienia posiada-ją uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (w ograniczonym zakresie) aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa. 2. wykazać , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał co najmniej 1 robotę w zakresie wykonania nawierzchni poliuretanowej o wartości co najmniej 700 000,00 zł. brutto , oraz przedłożyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie . Zamawiający oceni spełnienie ww warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia-niespełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz - jeżeli dotyczy (tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia innych podmiotów) : 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, a także : 3. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę , 5. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę , 6. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę . 7. dokumenty stwierdzające , że osoba/y , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie roboty poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.bytom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie nawierzchni poliuretanowej typu natrysk na boisku wielofunkcyjnym o powierzchni 968 m2 wraz z dostawą i montażem sprzętu sportowego
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie robót związanych z budową boiska do gry w piłkę nożną o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. 74 G.P.P w Lublińcu, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Modernizacja stadionu sportowego w Lublińcu przy ul. 74 G.P.P.
Dodano: 2016-07-19 - ZADANIE A: Nowoczesne boisko przy Szkole Podstawowej nr 2. ZADANIE B: Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 11
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja zewnętrznego boiska sportowego na terenie I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25
Dodano: 2016-06-08 - Przebudowa boiska sportowego w dzielnicy Bory w Jaworznie
Dodano: 2016-05-16 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 14 w Zawierciu - Bzowie w ramach zadania pn.: Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w Zawierciu- Bzowie.
Dodano: 2016-04-15 - Budowa urządzeń sportowych przy Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach
Dodano: 2016-03-23 - Budowa boiska wielofunkcyjnego, z ogrodzeniem systemowym, chodnika i opaski wraz z urządzeniami małej architektury w ramach zadania Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ulicy Szymańskiego w Zawierciu na działce nr 1/15 k.m 34.
Dodano: 2016-03-15 - Budowa boiska do piłki nożnej w Jednostce Ratowniczo - Gaśniczej nr II w Katowicach przy ul. T. Kościuszki 189
Dodano: 2016-03-14 - BUDOWA BOISKA W RAMACH ZADANIA PN.: ZBP2015 - BOISKO TRENINGOWO-REKREACYJNE DO PIŁKI NOŻNEJ Z OŚWIETLENIEM PRZY UL. JERZEGO WYCISKA 5A W ZABRZU
Dodano: 2016-03-03