Przetargi.pl
dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu oraz produktów mięsnych dla Zespołu Szkół Ekonomiczno - Gastronomicznych im. Macierzy Ziemi Cieszyńskiej w Cieszynie

Zespół Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych im. Macierzy Ziemi Cieszyńskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, pl. Londzina 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8581870 , fax. 033 8581870
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych im. Macierzy Ziemi Cieszyńskiej
    pl. Londzina 3 3
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8581870, fax. 033 8581870
    REGON: 00033313800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zseg.cieszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: publiczna szkoła ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu oraz produktów mięsnych dla Zespołu Szkół Ekonomiczno - Gastronomicznych im. Macierzy Ziemi Cieszyńskiej w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu oraz produktów mięsnych dla Zespołu Szkół Ekonomiczno - Gastronomicznych im. Macierzy Ziemi Cieszyńskiej w Cieszynie w asortymencie i w ilościach określonych szczegółowo w formularzu cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: obowiązek wniesienia wadium w kwocie 150,oo PLN za każdą część zamówienia, której dotyczy oferta
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z tytułu wystąpienia przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - złożą wszystkie dokumenty wymienione w pkt 9 SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wyciąg z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter prowadzonej działalności wraz z wykazem osób działających w imieniu Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego Powiatowego Inspektora Weterynarii lub Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę wymagań niezbędnych do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia. 5. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające staranność Wykonawcy przy podobnego typu dostawach w okresie ostatnich 3 lat. 6. Pisemne zobowiązanie udostępnienia Wykonawcy przez inny podmiot potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku zaistnienia takiej sytuacji).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zseg.cieszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach