Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa preparatów dezynfekcyjnych

Szpital Specjalistyczny Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Stefana Batorego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7861400 , fax. 032 7861646
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Nr 2
    ul. Stefana Batorego 15 15
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 7861400, fax. 032 7861646
    REGON: 27023589200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital2.bytom.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa preparatów dezynfekcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa preparatów dezynfekcyjnych określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 29 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Pakiet Nr 1 Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów Pakiet Nr 2 Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów I Pakiet Nr 3 Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów II Pakiet Nr 4 Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji Pakiet Nr 5 Preparat do mycia i dezynfekcji w myjniach - dezynfektorach Pakiet Nr 6 Preparaty do dezynfekcji narzędzi, powierzchni Pakiet Nr 7 Preparat myjąco - dezynfekujący do narzędzi Pakiet Nr 8 Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów Pakiet Nr 9 Preparaty do konserwacji narzędzi Pakiet Nr 10 Preparat myjąco - dezynfekujący do powierzchni Pakiet Nr 11 Preparat myjąco - dezynfekujący do powierzchni Pakiet Nr 12 Preparat do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym Pakiet Nr 13 Preparat do dezynfekcji zanieczyszczonych powierzchni Pakiet Nr 14 Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni Pakiet Nr 15 Preparat do dezynfekcji trudno dostępnych miejsc Pakiet Nr 16 Preparat do dezynfekcji powierzchni Pakiet Nr 17 Preparat do dezynfekcji inkubatorów Pakiet Nr 18 Preparat do dezynfekcji powierzchni Pakiet Nr 19 Preparat do dezynfekcji głowic USG Pakiet Nr 20 Preparat do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk I Pakiet Nr 21 Preparat do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk II Pakiet Nr 22 Preparat do mycia i dezynfekcji rąk Pakiet Nr 23 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk , Pakiet Nr 24 Płyn myjący do rąk Pakiet Nr 25 Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami Pakiet Nr 26 Preparat do odkażania ran, błon śluzowych Pakiet Nr 27 Preparaty do odkażania błon śluzowych, antyseptyka oparzeń, Pakiet Nr 28 Preparaty do dekontaminacji ran Pakiet Nr 29 Preparat do usuwania resztek kleju
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244316000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: 1) w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 4 582,00 zł. (słownie: cztery tysiące pięćset osiemdziesiąt dwa zł. ), 2) w przypadku złożenia oferty na : pakiet nr 1 wadium w wysokości 250,00 zł ( słownie : dwieście pięćdziesiąt zł. ), pakiet nr 2 wadium w wysokości 49,00 zł ( słownie : czterdzieści dziewięć zł. ), pakiet nr 3 wadium w wysokości 640,00 zł ( słownie : sześćset czterdzieści zł.), pakiet nr 4 wadium w wysokości 50,00 zł (słownie : pięćdziesiąt zł.), pakiet nr 5 wadium w wysokości 388,00 zł ( słownie : trzysta osiemdziesiąt osiem zł. ), pakiet nr 6 wadium w wysokości 618,00 zł ( słownie : sześćset osiemnaście zł. ), pakiet nr 7 wadium w wysokości 194,00 zł (słownie : sto dziewięćdziesiąt cztery zł.) pakiet nr 8 wadium w wysokości 26,00 zł ( słownie : dwadzieścia sześć zł.), pakiet nr 9 wadium w wysokości 3,00 zł ( słownie : trzy zł. ), pakiet nr10 wadium w wysokości 24,00 zł ( słownie : dwadzieścia cztery zł. ), pakiet nr11 wadium w wysokości 97,00 zł ( słownie : dziewięćdziesiąt siedem zł. ), pakiet nr12 wadium w wysokości 37,00 zł ( słownie : trzydzieści siedem zł. ), pakiet nr13 wadium w wysokości 14,00 zł ( słownie : czternaście zł. ), pakiet nr14 wadium w wysokości 111,00 zł ( słownie : sto jedenaście zł. ), pakiet nr15 wadium w wysokości 167,00 zł ( słownie : sto sześćdziesiąt siedem zł. ), pakiet nr16 wadium w wysokości 300,00zł ( słownie : trzysta zł. ), pakiet nr17 wadium w wysokości 36,00zł ( słownie : trzydzieści sześć zł. ), pakiet nr18 wadium w wysokości 25,00 zł ( słownie : dwadzieścia pięć zł.), pakiet nr19 wadium w wysokości 7,00 zł ( słownie : siedem zł.), pakiet nr20 wadium w wysokości 376,00zł ( słownie : trzysta siedemdziesiąt sześć zł. ), pakiet nr21 wadium w wysokości 203,00 zł ( słownie :dwieście trzy zł. ), pakiet nr22 wadium w wysokości 21,00 zł ( słownie : dwadzieścia jeden zł. ), pakiet nr23 wadium w wysokości 60,00 zł ( słownie : sześćdziesiąt zł. ), pakiet nr24 wadium w wysokości 202,00 zł ( słownie : dwieście dwa zł. ), pakiet nr25 wadium w wysokości 129,00 zł ( słownie :sto dwadzieścia dziewięć zł. ), pakiet nr26 wadium w wysokości 393,00 zł ( słownie trzysta dziewięćdziesiąt trzy zł.), pakiet nr27 wadium w wysokości 87,00 zł ( słownie : osiemdziesiąt siedem zł. ), pakiet nr28 wadium w wysokości 3,00 zł ( słownie : trzy zł. ). pakiet nr29 wadium w wysokości 72,00 zł ( słownie : siedemdziesiąt dwa zł.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) . tj.: zrealizowali min. 3 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę preparatów myjących i dezynfekcyjnych, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, zapewnią termin dostawy oferowanych preparatów myjących i dezynfekcyjnych nie dłuższy niż 72 godz. - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od daty dostawy i równoczesnego otrzymania faktury, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a, aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. d) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt c, aktualne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga : a) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe ) b) Dokumentów (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie c) oświadczenia dotyczącego terminu dostawy będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga : 1. Dokumentów dopuszczających do obrotu i stosowania a. Dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - dokument potwierdzający oznaczenie wyrobu znakiem CE, o którym mowa w ustawie o wyrobach medycznych ( Dz .U. 93/04 poz. 896 ) - aktualne na dzień składania oferty b. Dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych ( Dz. U. 175/02 poz. 1433 ) - aktualne na dzień składania oferty c. Dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie o którym mowa w ustawie prawo farmaceutyczne ( D.U 126/01 poz. 1381 ) - aktualne na dzień składania oferty d. Dla produktów kwalifikowanych jako wyroby kosmetyczne - potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium RP. 2. Karty charakterystyki substancji preparatów niebezpiecznych ( zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002 r w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego - Dz. U. nr 140/2002 poz. 1171) na proponowane środki dezynfekcyjne. Jeżeli dany środek dezynfekcyjny nie został zakwalifikowany jako niebezpieczny i nie wymaga dostarczenia karty charakterystyki prosimy o złożenie stosownego oświadczenia. 3. Etykiety, foldery , karty katalogowe zaoferowanych preparatów zawierające skład jakościowy, ilościowy, spektrum, czas działania oraz instrukcję użytkowania . 4. W ramach pakietu nr 2 ( preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów ) - dokumentu niezależnego instytutu badawczego potwierdzającego możliwość stosowania oferowanych preparatów w myjniach ETD - Olympus Europe 5. W przypadku wygaśnięcia ważności dokumentów dopuszczających do obrotu po terminie otwarcia ofert, a przed upływem terminu związania ofertą, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, iż przedstawi odpowiednią dokumentację na wezwanie Zamawiającego. 6. W przypadku wygaśnięcia ważności dokumentów dopuszczających do obrotu w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w trakcie trwania umowy będzie posiadał aktualne dopuszczenie do obrotu oraz zobowiązanie, że w/w dokument dostarczy przy pierwszej dostawie po wygaśnięciu ważności dokumentu dopuszczającego do obrotu złożonego w ofercie. 7. W dniu podpisania umowy Zamawiający wymaga dostarczenia Kart Charakterystyki danego preparatu na płytach CD 8. Do pakietów nr 6, 11, 12, 15, 17, 18 wymagana jest opinia I M i Dz lub równoważnej z UE dotycząca stosowania na oddziałach pediatrycznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach