Przetargi.pl
Modernizacja istniejącej infrastruktury sportowej na Stadionie Miejskim w Okonku, przy ul. Stockelsdorf - II przetarg

Gmina Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Niepodległości 53
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2660957, 2669003 , fax. 067 2669976
  • Data zamieszczenia: 2014-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Okonek
    ul. Niepodległości 53 53
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2660957, 2669003, fax. 067 2669976
    REGON: 00053022900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja istniejącej infrastruktury sportowej na Stadionie Miejskim w Okonku, przy ul. Stockelsdorf - II przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje m.in.: 1. Parkingi przy ul. Stockelsdorf - pow. parkingu 320,0m2 a) obsługa geodezyjna - wyznaczenie lokalizacji oraz inwentaryzacja powykonawcza b) roboty ziemne - przygotowanie terenu inwestycji, korytowanie pod warstwy podbudowy c) wykonanie podbudowy pod nawierzchnie parkingu - warstwa odsączająca z piasku średniego gr. 5cm zagęszczona mechanicznie, podbudowa z gruzu betonowego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm, podsypka cementowo- piaskowa gr. 5cm zagęszczona mechanicznie d) montaż obrzeży betonowych 8x25x100cm na ławie betonowej C12)15 wokół parkingu, od strony jezdni asfaltowej zastosować krawężnik najazdowy e) wykonanie nawierzchni parkingu z kostki betonowej gr. 8cm. f) wykonanie zasypki piaskowej na całości parkingu. g) zawibrowanie nawierzchni parkingu h) zagospodarowanie powstałych odpadów i urobku we własnym zakresie i) wyrównanie terenu wokół parkingu j) uprzątnięcie terenu inwestycji 2. Wymiana istniejącego ogrodzenia stadionu - 320,0mb a) demontaż istniejącego ogrodzenia panelowego z płyt betonowych oraz ogrodzenia z przęseł stalowych zgodnie z załącznikiem graficznym b) obsługa geodezyjna - wytyczenie miejsc nowego ogrodzenia zgodnie z właściwym przebiegiem granic działki przeznaczonej pod inwestycję c) dostawa i montaż kompletnego ogrodzenia systemowego panelowego wys. min. 2,0m (słupki, przęsła, podmurówka uchwyty montażowe) - zgodnie z załączoną specyfikacją dla ogrodzenia. d) uporządkowanie terenu inwestycji - uzupełnienie ubytków ziemi oraz wysiew traw 3. Montaż systemu kolektorów słonecznych do podgrzewania CWU na budynku socjalno-szatniowym. a) zakup i montaż kompletnego systemu kolektorów słonecznych do podgrzewania CWU - zgodnie z załączonymi wymaganiami dla kolektorów słonecznych b) wykonanie niezbędnych prac modernizacyjnych w instalacji CWU istniejącego budynku umożliwiających włączenie i funkcjonowanie kolektorów słonecznych 4. Wymiana istniejącej nawierzchni bieżni żużlowej na poliuretanową - pow. bieżni 2080,0m2 a) roboty ziemne - przygotowanie terenu pod inwestycję, korytowanie pod warstwy podbudowy konstrukcyjne bieżni b) dostosowanie długości bieżni do warunków terenowych (dł. wewnętrzna bieżni 400m) c) wykonanie obrzeży betonowych 8x25x100mm na ławie bet. C16)20 po obu stronach bieżni d) dogęszczenie dna wykopu na gł. 0,5 do Is=1 e) wykonanie warstw konstrukcyjnych pod bieżnie poliuretanową -warstwa z piasku średniego płukanego zagęszczonego mechanicznie gr. 10cm, beton C20)25 W8 F150 gr. 15cm f) wykonanie nawierzchni poliuretanowej bieżni gr. 13mm - bieżnia 4 torowa (szer. toru 125cm) z wyznaczonymi torami oraz liniami startowymi i mety do biegu na 200m i 400m g) uprzątnięcie terenu inwestycji 5. Remont nawierzchni boiska do piłki nożnej - ok. 8000,0m2 a) czterokrotny wysiew mieszanek traw sportowych b) wysiew nawozów do pielęgnacji trawy c) wykonanie oprysku celem likwidacji chwastów d) pielęgnacja murawy - wykonanie napowietrzania, wałowanie i koszenie e) zagospodarowanie odpadów we własnym zakresie 6. Montaż skoczni do skoku w dal: a) przygotowanie terenu pod inwestycję b) obsługa geodezyjna - wytycznie miejsca montażu oraz inwentaryzacja powykonawcza c) prace ziemne - korytowanie, przygotowanie pod wbudowanie warstw podbudowy (analogicznie jak dla bieżni) d) montaż obrzeży betonowych 8x25x100 wokół piaskownicy i rozbiegu na ławie bet. C16/20 (wokół piaskownicy zastosować nakładki gumowe na obrzeża) e) wykonanie podbudowy pod rozbieg skoczni - analogicznie jak bieżnia f) wykonanie rozbiegu z nawierzchni poliuretanowej - gr. warstwy 13mm (39,0m2) g) montaż progu do odbicia z żywic epoksydowych wraz z rynienką na plastelinie - montaż na rozbiegu zgodnie z obowiązującymi wytycznymi. h) wykonanie zasypki piaskownicy z pisaku - gr. zasypki min. 50cm. i) wyrównanie terenu wokół skoczni z wysiewem trawy w odległości 1,0m j) uprzątniecie terenu inwestycji i zagospodarowanie odpadów we własnym zakresie Ilości robót do wykonania są ujęte w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. W)w zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy. 4. Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego - Gminy Okonek: Bank Spółdzielczy O/Okonek Nr 33 8941 1016 0050 0861 2000 0010 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okonek.pl ( BIP - zakładka Przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach