Przetargi.pl
Modernizacja drogi Nr 53 w leśnictwie MAJDAN

Nadleśnictwo Piwniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-350 Piwniczna-Zdrój, ul. Zagrody 32
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 446 40 276 , fax. 0-18 4464194
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Piwniczna
    ul. Zagrody 32 32
    33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 0-18 446 40 276, fax. 0-18 4464194
    REGON: 35054565900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piwniczna.krakow.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: leśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi Nr 53 w leśnictwie MAJDAN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W przedmiot zadania wchodzi wykonanie następujących prac: - budowa, modernizacja nawierzchni na odcinku 1850 mb Wykonanie podbudowy żwirowej o grubości 20 cm oraz górnej nawierzchni tłuczniowej 7 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego, na przelewie należy umieścić informację (wadium - Remont drogi leśnej) wraz z podaniem konta, na które Zamawiający powinien wadium zwrócić. Wadium w tej formie winno znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego do dnia: 2009-08-25 do godziny: 09:00. Wadium w pozostałych akceptowalnych formach należy złożyć w kasie Nadleśnictwa Piwniczna a do oferty dołączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska S. A. O/Kraków 06 1540 1115 2001 6013 4024 0001 b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a: upłynął termin związania ofertą; b: zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d: wpłynął wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2 1. Posiadanie uprawnienia do występowania wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami ustawy: dokumenty potwierdzające : - aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zawierający określenia : 45.23.A - budowa dróg kołowych i szynowych 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonywania zamówienia : dokumenty potwierdzające: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług z zakresu budowy i remontu dróg, w tym minimum jednej o wartości przekraczającej 100 tys zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie ( referencje) - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym minimum jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi w zakresie budowy dróg, zatrudnionego na stanowisku kierownika budowy. - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym obligatoryjnie zaświadczenie o uprawnieniach budowlanych w zakresie budowy dróg osoby zatrudnionej jako kierownik budowy. - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, w tym obligatoryjnie posiadanie ( dysponowanie) : spycharki gąsienicowej o mocy min 55 kW, walca statycznego samojezdnego o wadze min 10 t, walca wibracyjnego samojezdnego o wadze min. 7,5 tony. 3. Znajdowanie się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dokumenty potwierdzające: - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 50 tys zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art.. 24 ustawy o zamówieniach publicznych, dokumenty potwierdzające: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - podpisane oświadczenie o niewykluczeniu wg załaczonego formularza (załącznik nr 1do SIWZ) 6.3 Wykonawca przedłoży zamawiającemu w terminie do dnia podpisania umowy polisę ubezpieczeniową z tytułu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach wykonywanych prac. 6.4 Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piwniczna.krakow.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach