Przetargi.pl
MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ W ANDRZEJÓWCE

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, Rynek 31
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4714009 , fax. 18 4777921
  • Data zamieszczenia: 2011-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
    Rynek 31 31
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 4714009, fax. 18 4777921
    REGON: 49189306100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ W ANDRZEJÓWCE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie nawierzchni betonowej gr. 15 cm - 1050,00 m2 Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ tj. specyfikacja techniczna i przedmiar robót. Założenia: Wykonawca zobowiązany jest do: a. prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z specyfikacją techniczną, warunkami wykonania i odbiorów oraz z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami, b. przejęcia terenu budowy, c. utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwania i składowania wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, utrzymania porządku na terenie budowy, d. zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania, e. zapewnienia wykonywania robót przez pracowników posiadających wymagane kwalifikacje, f. zapewnienia wykonywania robót za pomocą sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, g. zgłaszania do protokolarnego odbioru robót zanikowych, h. wykonywania robót przy zachowaniu warunków BHP, ochrony ppoż. oraz warunków wymaganych przez Prawo Budowlane, i. ochrony i zabezpieczenia własnego mienia znajdującego się na placu budowy, j. ochrony i ubezpieczenia materiałów i sprzętu dostarczonych przez Zamawiającego, k. ubezpieczenia budowy/terenu budowy od ryzyka utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy, l. zagospodarowania terenu budowy na własny koszt oraz ponoszenia kosztów zużycia wody i energii w okresie realizacji przedmiotu Umowy, m. prowadzenia Dziennika budowy i udostępniania go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, n. pisemnego powiadamiania Zamawiającego o planowanych odbiorach, w tym - o odbiorze końcowym na co najmniej 7 dni przed planowanym odbiorem, o. przekazania Zamawiającemu przy odbiorze robót atestów i gwarancji udzielonych przez dostawców materiałów i urządzeń, p. przekazania Zamawiającemu certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, q. likwidacji placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, do daty dokonania odbioru końcowego oraz przywrócenia i uporządkowania zajętego terenu co najmniej do stanu pierwotnego Gwarancja i Rękojmia: 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 60 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 2. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni licząc od daty pisemnego (listem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas usunięcia wad i usterek. 3. Wady, które wystąpiły w okresie gwarancyjnym niezawinione przez Zamawiającego, Wykonawca usunie w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. 4. Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 5. Wykonawca odpowiada za wady w wykonaniu przedmiotu umowy również po okresie rękojmi, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu rękojmi. 6. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie 14 dni od daty wyznaczonej przez Zamawiającego na ich usunięcie, to Zamawiający może zlecić usunięcie wad stronie trzeciej na koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z zatrzymanej kwoty będącej zabezpieczeniem należytego wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 35 8809 0005 2001 0000 0648 0003 z dopiskiem: wadium dla przetargu MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ W ANDRZEJÓWCE 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach