Przetargi.pl
Modernizacja dróg i placów na cmentarzu komunalnym przy ul. Staromorzysławskiej 5 w Koninie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, ul. M. Dąbrowskiej 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2428276 , fax. 063 2428224
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. M. Dąbrowskiej 8 8
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2428276, fax. 063 2428224
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg i placów na cmentarzu komunalnym przy ul. Staromorzysławskiej 5 w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Aleja zasłużonych: - rozebranie obrzeżą 6x20 cm na podsypce piaskowej - 6921,00m. - zabudowanie nowych obrzeży betonowych 8x30cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 621,00m. - nawierzchnia asfaltowo - grysowa warstwa ścieralna grub. 3 cm- 621,00m2. 2. Plac przed kaplicą od strony frontowej: - rozebranie krawężnika betonowego 15x30 cm na podsypce piaskowej - 82,10m. - zabudowanie nowych krawężników betonowych 12x25cm na podsypce cementowo piaskowej - 82,10m. - nawierzchnia asfaltowo - grysowa warstwa ścieralna grub. 3 cm- 1980,00m2. 3. Plac wokół kaplicy: - rozebranie krawężnika betonowego 15x30 cm na podsypce piaskowej - 109,00m. - zabudowanie nowych krawężników betonowych 12x25cm na podsypce cementowo piaskowej - 109,00m. - nawierzchnia asfaltowo - grysowa warstwa ścieralna grub. 3 cm- 952,50m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. c) Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności: zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia w specjalności drogowej oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadającego aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 tys. zł. f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.2 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia. 1. Załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Załącznik nr 2- oświadczenie, że Wykonawca dysponuje doświadczeniem i sprzętem technicznym koniecznym do wykonania prac objętych zamówieniem. 3. Załącznik nr 3 - oświadczenie, że Wykonawca zatrudni do wykonania pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz należy wskazać imiennie z określeniem kwalifikacji i doświadczenia kierownika budowy. 4. Załącznik nr 4 - poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. uprawnienia w specjalności drogowej oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) i posiadającego aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5. Załącznik nr 5 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000 zł. 6. Załącznik nr 6 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. 2. Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pod rygorem jej odrzucenia. 1. Załącznik nr 7 - oświadczenie zgodne z wzorem załączonym do SIWZ o akceptacji treść wzoru umowy przekazanej w materiałach przetargowych. 2. Załącznik nr 8 - informacja o części zamówienia jaką zamierza zlecić Wykonawca podwykonawcom. 3. Załącznik nr 9 - formularz cenowy. 4. Załącznik nr 10 - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (składają tylko wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach