Przetargi.pl
BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWIERCZYNA

Gmina Osieczna ogłasza przetarg

  • Adres: 64-113 Osieczna, ul. Powstańców Wlkp. 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 5350016, 5207519 , fax. 0-65 5350648
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osieczna
    ul. Powstańców Wlkp. 6 6
    64-113 Osieczna, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 5350016, 5207519, fax. 0-65 5350648
    REGON: 00052808900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWIERCZYNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej w miejscowości Świerczyna. W zakres prac wchodzą: roboty budowlane, sanitarne, elektryczne. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent uiści wadium w wysokości 30.000,00 zł (trzydzieścitysięcy00/100złotych) Wadium należy wnieść w jednej z form art. 45 ust.6 Prawo zamówień publicznych. wadium wnosi się przed upływe terminu składania ofert. W przypadku wpłaty w formie przelewu na nr konta BS Poniec 0/ Osieczna 93 8682 0004 2600 0273 2000 0030
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r Prawo zamówień publicznych ze zmianami. Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy dołączyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków wynikająych z art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r Prawo zamówień publicznych ze zmianami załącznik nr 2 do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dziłalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofer zgodnie z PKD, aktualne zaświadczenie własciwego naczelnika Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić uprawnienia do wykonania przedmiotowego zamówienia określonego niniejszą specyfikacją a także zaświadczenie o przynależności tej osoby do własciwej izby samorządu zawodowego, polisę lub inny dokument, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.osieczna.leszczynskie.net.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach