Przetargi.pl
Dostawy opału do budynków komunalnych Gminy Krzykosy administrowanych przez Urząd Gminy w okresie od 20 października do 31 grudnia 2009 r.

Gmina Krzykosy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-024 Krzykosy, ul. Główna 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2851514 , fax. 061 2851592
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzykosy
    ul. Główna 37 37
    63-024 Krzykosy, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2851514, fax. 061 2851592
    REGON: 00054132290963
  • Adres strony internetowej zamawiającego: krzykosy@wokiss.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy opału do budynków komunalnych Gminy Krzykosy administrowanych przez Urząd Gminy w okresie od 20 października do 31 grudnia 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy opału do budynków komunalnych Gminy Krzykosy administrowanych przez Urząd Gminy w okresie od 20 października do 31 grudnia 2009 r. sukcesywnie do potrzeb zamawiającego zgłaszanych telefonicznie środkiem transportu dostawcy do wskazanej przez zamawiającego placówki. Orientacyjna wielkość dostaw: - węgiel kostka - około 60 ton; - miał węglowy - około 40 ton. Wymagane parametry jakościowe dostarczanego opału określono w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 5) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz projekcie umowy 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale IV SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.Oświadczenie Dostawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Pzp; 2.Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Dostawcę reprezentuje pełnomocnik; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru, określonego w załączniku nr 1; 5.Zaakceptowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzykosy.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach