Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego budynków administracyjno technicznych przy ul. Toruńskiej 7

Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Poznańska 79
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7651397 , fax. 062 7571323
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
    ul. Poznańska 79 79
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7651397, fax. 062 7571323
    REGON: 00126675700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego budynków administracyjno technicznych przy ul. Toruńskiej 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pokrycia dachowego budynków administracyjno technicznych przy ul. Toruńskiej 7. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego na budynkach administracyjno technicznych przy ul. Toruńskiej 7 tj. - budynku administracyjnym o powierzchni ok. 184 m2 - budynku agregatu prądotwórczego o powierzchni ok. 50 m2; - budynku stacji uzdatniania wody o powierzchni ok. 90 m2 Zakres zlecanych prac obejmuje: 1. Rozbiórkę starego pokrycia papowego (na dachu betonowym) 2. Rozbiórka obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy 3. Rozbiórka rynien, rur spustowych nienadających się do użytku oraz demontaż rury wywiewnej żeliwnej 4. Zerwanie posadzki cementowej 5. Utylizacja papy z rozbiórki 6. Wykonanie i malowanie tynków zewnętrznych 7. Wymiana włazów kominiarskich, wykonanie obróbek blacharskich 8. Ułożenie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej 9. Uzupełnienie rynien z PCV 10. Wymiana wsporników i instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pierwszego pomiaru W celu właściwego skalkulowania ceny ofertowej zaleca się dokonanie wizji lokalnej w obiekcie będącym przedmiotem zamówienia i uzyskanie niezbędnych danych. Rozliczenie robót: ryczałtem na podstawie obmiaru, płatność za wykonane roboty zostanie uregulowana w terminie 30 dni od dnia wystawienia faktury VAT, podstawą do wystawienie przez Wykonawcę faktury będzie podpisanie przez przedstawicieli obu stron protokołu końcowego odbioru robót. Zamawiający na wykonane roboty wymaga udzielenia gwarancji na okres min 10 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach, których Zamawiający wymaga poniżej. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 4) na potwierdzenie warunku, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach