Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego oraz osuszanie i wykonanie izolacji ścian budynku I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +4862 7654300
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. +4862 7654300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego oraz osuszanie i wykonanie izolacji ścian budynku I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego oraz osuszanie i wykonanie izolacji ścian budynku I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.5. SIWZ. Budynek I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem 31/A [92/A] dokonanego orzeczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje: 1) ETAP I: modernizacja dachu budynku, w tym m.in.: wykonanie konstrukcji dachu, wykonanie kominów, wykonanie pokrycia dachowego z blachy miedzianej o powierchni ok. 1.380,00 m2, wykonanie obróbek blacharskich, wykonanie rynien i rur spustowych z blachy miedzianej, montaż kratownicy, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie podłączenia rur spustowych do kanalizacji, wykonanie ocieplenia połaci dachu i stropu nad ostatnią kondygnacją, wykonanie suchego jastrychu, montaż instalacji oświetleniowej na strychu, renowacja pomieszczeń piwnic skrzydła zachodniego; 2) ETAP II: modernizacja ścian piwnic, w tym m. in.: wykonanie prac instalacyjnych bezinwazyjnego systemu osuszania murów, wykonanie szczelnych wewnętrznych i zewnętrznych izolacji mineralnych ścian, naprawa studzienek okien piwnicznych, renowacja pomieszczeń piwnic skrzydła zachodniego. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, w przypadku potrzeby zajęcia pasa drogowego na czas wykonania ww. inwestycji, należy wystąpić w imieniu Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji składając stosowny wniosek, ewentualnego poniesienia kosztów za zajęcie pasa drogowego lub podpisania umowy użyczenia drogi, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: 1) dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach, 2) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 5. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji oraz rozszerzonej rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 3 lata liczony od daty podpisania (bez uwag) ostatniego z końcowych protokołów odbioru robót. 6. Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po podpisaniu umowy z Zamawiającym, a wykonanie zamówienia zakończy: 1) w przypadku ETAPU I - nie później niż do dnia 31.10.2016r.; 2) w przypadku ETAPU II - nie później niż do dnia 30.06.2017r. 7. Szczegółowy zakres prac określony został w załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI I ROZSZERZONEJ RĘKOJMI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl, www.bip.umkalisz.pl (zakładka Ogłoszenia-Zamówienia publiczne), www.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach