Przetargi.pl
Modernizacja budynku wraz z przebudową układu funkcjonalnego Bielsko-Biała ul. Broniewskiego 40-42/II etap

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Lipnicka 26/33
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8162790 , fax. 033 8145931
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Lipnicka 26/33 26/33
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8162790, fax. 033 8145931
    REGON: 07001907700014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmbielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku wraz z przebudową układu funkcjonalnego Bielsko-Biała ul. Broniewskiego 40-42/II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane związane z modernizacją budynku, roboty intalacyjne, wod-kan, gazowe, c.o., elektryczne, sanitarne, instalacja odgromowa, mała architektura.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium, wysokość wadium ustala się na kwotę: 25 000,00 PLN, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i art. 24a oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a ponadto spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące parametry: a)uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz złożenie wymaganych oświadczeń, celem wykazania, iż nie podlegają wykluczeniu z postępowania, b) posiadanie w dyspozycji kierownika(ów) budowy do realizacji niniejszego zamówienia, który(rzy) posiada (ją) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w przypadku robót elektrycznych, konieczne jest również posiadanie zaświadczenia kwalifikacyjnego D i E oraz posiadają uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, jest(są) wpisany(ni) na Listę Izby Inżynierów Budownictwa i posiada(ją) wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, c) zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Przez roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie robót modernizacyjnych i remontowych oraz instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych, instalacji c.o., wod-kan i instalacji gazowych w budynkach o przeznaczeniu mieszkalnym, takim jak np. budynki mieszkalne, hotele, internaty, domy wczasowe itp., d) przedłożenie polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e)przedłożenie wymaganych dokumentów, wymienionych w rozdz. V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, f)przedłożenie ceny oferty, nie zawierającej błędów w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy, g)wpłacenie wadium. Zamawiający oceni spełnienie warunków przez Wykonawcę na podstawie dołączonych do oferty wymaganych dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Na podstawie art. 89 ustawy nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 25 ust. 1 i 2 ustawy oraz w rozdz. IV, ust. 1 i 2 niniejszej specyfikacji, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz), 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium w dopuszczalnej formie, 3) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i art. 24a ustawy (załącznik nr 5 do siwz), 4) aktualny odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, 8) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców konsorcjum - ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej. W takich wypadkach każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w Rozdziale V, pkt. 3, 4, 5 i 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne, 8) kosztorys ofertowy szczegółowy wykonany na podstawie wizji lokalnej i przedmiaru robót opracowany szczegółową metodą kalkulacji kosztorysowej, zawierający ceny jednostkowe poszczególnych robót w kolejności ujętej w przedmiarze, obejmujący rodzaje zastosowanych materiałów z uwzględnieniem wszystkich parametrów i wymogów technologicznych ujętych w dokumentacji technicznej, 9) zestawienie kosztorysów na poszczególne rodzaje robót, 10) wykaz osób pozostających w dyspozycji Wykonawcy do realizacji zamówienia - minimum 6 osób (załącznik nr 6 do siwz), 11) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności; a) konstrukcyjno-budowlanej (wymagane dla kierownika budowy), b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) w przypadku robót elektrycznych - zaświadczenie kwalifikacyjne D i E, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (wymagane dla kierownika robót), e) dodatkowo należy dołączyć kserokopie zaświadczeń potwierdzających przynależność ww. osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 12) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych w tym instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji elektrycznych, centralnego ogrzewania, wod-kan i gazowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (razem nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty). Przez roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie robót modernizacyjnych i remontowych w budynkach o przeznaczeniu, takim jak np. budynki mieszkalne, hotele, internaty, domy wczasowe itp. Wymaga się co najmniej 2 zrealizowanych zamówień na roboty budowlane, każde z ostatnich 5 lat (załącznik nr 7 - Wykaz ważniejszych realizacji). Wykaz robót winien zawierać: - nazwę i adres Zamawiającego zlecającego robotę, - wartość brutto zamówienia, - przedmiot wykonanych robót (zakres), - datę (rok) wykonania robót, 13) dokumenty potwierdzające, ze roboty budowlane wykazane w załączniku nr 7 do siwz zostały wykonane należycie, Zamawiający wymaga minimum 2 robót odpowiadających swoim zakresem, rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (np. referencje od inwestorów lub protokoły odbioru końcowego robót itp.) od Zamawiających dla których były realizowane roboty, potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 12 zostały wykonane z należytą starannością, referencje winny zawierać: - nazwę i adres Zamawiającego zlecającego robotę, - przedmiot wykonywanych robót (lokalizacja, zakres), - ocenę wykonania robót dokonaną przez Zamawiającego, - datę (rok) wykonania robót, 14) aktualną (tj. taką której termin ważności upływa nie wcześniej niż ostatniego dnia związania ofertą) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, 15) w przypadku, gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie związania z ofertą, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy, 16) dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (rzeczowo i kwotowo), brak wskazania w ofercie przyszłego podwykonawcy oraz zakresu wykonywanego przez niego zadania skutkować będzie niemożliwością późniejszego ubiegania się Wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie zakresu powierzanych mu czynności. Wykonawca bezwzględnie zapewni, w umowach z podwykonawcami, aby suma wynagrodzeń ustalona w nich za zakres prac wykonywanych w podwykonawstwie nie przekroczyła wynagrodzenia przypadającego za ten zakres prac w jego ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach