Województwo Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2078562 , fax. 032 2563420
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
ul. Ligonia 46 46
40-037 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2078562, fax. 032 2563420
REGON: 27628463800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie opracowania pn. Sprawozdanie z realizacji Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego za lata 2007-2008 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania pn. Sprawozdanie z realizacji Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego za lata 2007-2008, według stanu na dzień 31 grudnia 2008 roku, zwanego dalej Sprawozdaniem, zgodnie z opisem zawartym w siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 44 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w szczególności: a)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, czyli wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł, której przedmiotem było sporządzenie Sprawozdania z realizacji planu gospodarki odpadami o zasięgu wojewódzkim lub dla miasta o liczbie ludności powyżej 300 tys. mieszkańców; b)Dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli przedstawić wykaz co najmniej 3 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wyższe wykształcenie i udokumentowaną specjalizację lub co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie: - ochrony środowiska, - gospodarki odpadami, - gospodarki wodno-ściekowej. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego, jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp (zawarte w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do siwz). 2.Pełnomocnictwo lub informacje o pełnomocnictwie w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI.1) siwz. 3.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (zgodnie z treścią formularza ofertowego - zał. nr 1 do siwz), potwierdzające spełnianie warunku określonego w pkt X.1.a) siwz. 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z treścią formularza ofertowego - zał. nr 1 do siwz), potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt X.1.b) siwz. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt XI.5. siwz - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; B)Dokumenty, o których mowa w pkt XI.5.A) siwz powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; C)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt XI.5.A) siwz zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt XI.5.B) siwz stosuje się odpowiednio; 6.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt XI.1., XI. 2., XI.5. siwz. Pełnomocnik musi dołączyć wszystkie dokumenty wymienione w pkt XI. siwz. 7.W przypadku, gdy Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j.: Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), do oferty powinien dołączyć wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, podając precyzyjnie nazwę dokumentu i numer strony oraz podstawę prawną tajemnicy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=2
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór , transport i unieszkodliwianie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji na terenach administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy znak sprawy 57/WOG/2016
Dodano: 2016-07-20 - Świadczenie usługi usuwania odpadów medycznych wytwarzanych przez CPiT w Bystrej..
Dodano: 2016-05-30 - Świadczenie usługi usuwania odpadów medycznych wytwarzanych przez CPiT w Bystrej.
Dodano: 2016-04-15 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z własnej działalności
Dodano: 2016-03-10 - Załadunek, transport i przetwarzanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie odpadu 19 08 05
Dodano: 2016-03-04 - Usługi spycharką na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej KZP/2/II/16
Dodano: 2016-02-24 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z własnej działalności
Dodano: 2016-02-04 - Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenów administrowanych przez 4 WOG .
Dodano: 2016-01-27 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Poręba od 01.02.2016 r. do 31.12.2016 r.
Dodano: 2015-12-10 - ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW PSZOK
Dodano: 2015-12-03