Przetargi.pl
Usługi spycharką na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej KZP/2/II/16

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Matejki 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2716340, 2716640 w. 102 , fax. 032 2716340
  • Data zamieszczenia: 2016-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. Matejki 6 6
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, fax. 032 2716340
    REGON: 27685464000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi spycharką na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych w Zabrzu przy ul. Cmentarnej KZP/2/II/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie usług spycharką o mocy równej lub większej niż 150 KM (110 KW) na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych przy ul. Cmentarnej w Zabrzu związanych z bieżącą eksploatacją składowiska. Przedmiot umowy realizowany będzie w poszczególnych miesiącach wg potrzeb Zamawiającego, zgłaszanych przez kierownika MSOK lub upoważnionego pracownika. W okresie trwania umowy do przepracowania jest ogółem 2 023 godzin (7 godz. dziennie) Zamawiający przewiduje następujący harmonogram pracy sprzętu: - m-c kwiecień 2016 r. 20 dni + 3 soboty - m-c maj 2016 r. 20 dni + 3 soboty - m-c czerwiec 2016 r. 22 dni + 3 soboty - m-c lipiec 2016 r. 21 dni + 3 soboty - m-c sierpień 2016 r. 22 dni + 3 soboty - m-c wrzesień 2016 r. 22 dni + 3 soboty - m-c październik 2016 r. 21 dni + 3 soboty - m-c listopad 2016 r. 20 dni + 3 soboty - m-c grudzień 2016 r. 21 dni + 3 soboty - m-c styczeń 2017 r. 21 dni + 3 soboty - m-c luty 2017 r. 20 dni + 3 soboty - m-c marzec 2017 r. 23 dni + 3 soboty* *praca spychacza w soboty uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego i każdorazowo wymaga odrębnego zlecenia. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie następujących prac: a) Bieżąca niwelacja przywożonych odpadów komunalnych na składowisko oraz ich zagęszczanie. b) Konserwacja i naprawa dróg dojazdowych wewnętrznych do miejsca zrzutu odpadów komunalnych na składowisku. c) Wszelkie prace ziemne związane z prawidłową eksploatacją nowej kwatery polegające na codziennym przykrywaniu odpadów materiałem takim jak: ziemia, drobny gruz. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia raportu pracy sprzętu. Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość zawarcia odrębnej umowy na korzystanie przez pracowników Wykonawcy z pomieszczeń zaplecza socjalnego oraz z energii elektrycznej i wody, co będzie rozliczane kwotą ryczałtową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 640 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego 39 84350004 0000 0001 1370 0001

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.zabrze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach