Miasto Racibórz ogłasza przetarg
- Adres: 47-400 Racibórz, ul. Stefana Batorego 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7550710 , fax. 032 7550725
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Racibórz
ul. Stefana Batorego 6 6
47-400 Racibórz, woj. śląskie
tel. 032 7550710, fax. 032 7550725
REGON: 27625839700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipraciborz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie ewidencji budynków dla jednostki ewidencyjnej Racibórz obręb Starawieś, k.m. 5 i 6 - modernizcja - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie wykonania ewidencji budynków dla jednostki ewidencyjnej Racibórz, obręb: Starawieś, karty mapy 5 i 6 z wyłączeniem budynków będących w administracji MZB, SM Nowoczesna, SM Orłowiec i PGL Dom wraz z weryfikacją użytków gruntowych dla działek zabudowanych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 38 nr poz. 454) oraz specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 3 do niniejszego wniosku wraz z udziałem w procedurze wyłożenia zgodnie z art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Łączna szacunkowa liczba budynków wynosi - 1535. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742743003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1500 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności dysponowanie co najmniej 1 osobą z uprawnieniami zawodowymi, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t. Dz. U. Z 2005 r. Nr 240, poz. 2027). 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnianie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego przez 2 lub więcej wykonawców, wymagania określone w ust. 2 należy spełnić łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Kopia uprawnień zawodowych osoby przewidzianej do wykonywania zamówienia. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie rozgraniczenia nieruchomości
Dodano: 2012-12-12 - Usługi w zakresie podziałów nieruchomości
Dodano: 2012-12-11 - Usługi w zakresie podziałów i rozgraniczenia nieruchomości
Dodano: 2010-08-11 - Geodezyjne wydzielenie działek w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.).
Dodano: 2009-06-10 - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dotycząca założenia ewidencji budynków dla gminy Chełm Śląski
Dodano: 2009-05-14 - Aktualizacja operatu ewidencji gruntów oraz weryfikacja atrybutów i cech punktów granicznych nieruchomości miasta Siemianowice Śląskie.
Dodano: 2009-05-07