Powiat Bieruńsko-Lędziński ogłasza przetarg
- Adres: 43-155 Bieruń, ul. Jagiełły 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2163820 , fax. 032 3269287
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Bieruńsko-Lędziński
ul. Jagiełły 1 1
43-155 Bieruń, woj. śląskie
tel. 032 2163820, fax. 032 3269287
REGON: 27628492800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.bip.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Geodezyjne wydzielenie działek w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiot zamówienia: Geodezyjne wydzielenie działek w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm) Postępowaniem objęte zostaną następujące drogi powiatowe w mieście Lędziny: ul. Lędzińska (26 działek do wydzielenia), ul. Zamoście (7 działek do wydzielenia), ul. Zamkowa (5 działek do wydzielenia), ul. Szenwalda (14 działek do wydzielenia), ul. Dzikowa (11 działek do wydzielenia). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742743003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, tj. : 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej przedmiotem niniejszego zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, co oznacza, że w niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; c) posiadają uprawnienia zawodowe z zakresu 2 - rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych; Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych, zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca ww. warunki spełnił. Nie spełnienie powyższych warunków przez Wykonawcę będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składa: 1) wypełniony formularz ofertowy do którego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy: 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy p.z.p.; oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p.; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) kopię uprawnień zawodowych z zakresu 2 - rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, 6) stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze albo ewidencji działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatbl.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie rozgraniczenia nieruchomości
Dodano: 2012-12-12 - Usługi w zakresie podziałów nieruchomości
Dodano: 2012-12-11 - Usługi w zakresie podziałów i rozgraniczenia nieruchomości
Dodano: 2010-08-11 - Wykonanie ewidencji budynków dla jednostki ewidencyjnej Racibórz obręb Starawieś, k.m. 5 i 6 - modernizcja
Dodano: 2009-07-22 - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dotycząca założenia ewidencji budynków dla gminy Chełm Śląski
Dodano: 2009-05-14 - Aktualizacja operatu ewidencji gruntów oraz weryfikacja atrybutów i cech punktów granicznych nieruchomości miasta Siemianowice Śląskie.
Dodano: 2009-05-07