Przetargi.pl
Modernizacja budynku ptaszarni na terenie Starego ZOO

Ogród Zoologiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-063 Poznań, ul. Browarna 25
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8768209 , fax. 061 8773533
  • Data zamieszczenia: 2015-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ogród Zoologiczny w Poznaniu
    ul. Browarna 25 25
    61-063 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8768209, fax. 061 8773533
    REGON: 63210005700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku ptaszarni na terenie Starego ZOO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji budynku ptaszarni na terenie Starego ZOO w Poznaniu (ul. Zwierzyniecka 9, 60-814 Poznań, dz. nr geodez.: 86/6). Budynek ptaszarni wpisany jest do rejestru zabytków i tym samym podlega ochronie konserwatorskiej. Przedmiotowy budynek datowany jest na początek XX wieku; wzniesiony w konstrukcji szachulcowej. Elementem rozpoznawalnym jest sgrafitto na ścianie frontowej (na potrzeby modernizacji opracowano program napraw konserwatorskich stanowiący część dokumentacji technicznej). Zakres robót obejmuje Prace modernizacyjne budynku ptaszarni Naprawa oraz wymiana fragmentów posadzki, które będą naruszone przez wymianę wewnętrznej konstrukcji stalowej, obejmujące wykonanie izolacji przeciwwilgociowych fundamentów i ścian zewnętrznych, Naprawa, uzupełnienie oraz wymiana struktury ścian, Naprawa poszycia dachu oraz wymiana fragmentów deskowania nienadających się do użytku, Wymiana świetlika dachowego, Wymiana sufitu podwieszonego w sali ekspozycyjnej, Nowa aranżacja klatek dla zwierząt zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych wraz z ich innym podziałem (wymiana osiatkowania oraz konstrukcji), Wymiana konstrukcji stalowej, Naprawa lub wymiana cokolików zewnętrznych, Wymiana stolarki drzwiowej, Naprawa sgraffito (wg odrębnego opracowania Konserwatora Dzieł Sztuki, stanowiącego część dokumentacji technicznej). Wykonanie instalacji elektrycznej w modernizowanym budynku Prace swym zakresem obejmują: rozdzielnię zasilanie urządzeń wentylacji oświetlenie ogólne oświetlenie ewakuacyjne oświetlenie zewnętrzne instalacje siły i gniazd wtykowych instalację uziemiającą i wyrównawczą Modernizowany budynek Ptaszarni zasilany będzie z istniejącej rozdzielni głównej RG usytuowanej przy złączu kablowo pomiarowym ZKPp o mocy przyłączeniowej 100kW. Inwestor oświadczył, że posiada rezerwę mocy na pokrycie wzrostu mocy w modernizowanym budynku. Wykonanie instalacji sanitarnej w modernizowanym budynku Instalacja wodno-kanalizacyjna: W trakcie prowadzonych modernizacyjnych prac budowlanych należy wykonać instalację wody z rur wielowarstwowych Uponor MLC biała, o połączeniach skręcanych, prowadzoną w posadzce sali ekspozycji, równolegle z przewodami instalacji c.o., i pod stropem w pomieszczeniu gospodarczym. Wodę należy również doprowadzić do planowanego oczka wodnego. Przyjmuje się, że w układzie technologicznym przepływ wody będzie podzielony na niezależnie pracujące obiegi: uzdatniania i zasilania dyszy fontannowej. Stacja uzdatniania oraz pompy zasilające dyszę fontanny umieszczone będą w wydzielonej komorze technicznej. Instalację wodociągową wykonać zgodnie z PN-92/B-01708. Układ podsadzkowy odprowadzenia ścieków pozostaje bez zmian. Dla prawidłowego działania kanalizacji wewnętrznej pion przy zlewie należy zakończyć zaworem napowietrzającym Dn50. Skropliny z centrali wentylacyjnej odprowadzić rurą PE20 do istniejącego pionu kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniu nr 05, na odprowadzeniu zamontować zamknięcie wodne (syfon). Instalacja grzewcza: Projektowaną instalacje grzewczą należy podłączyć do istniejącej sieci cieplnej za zaworami odcinającymi. Zaprojektowano instalację dwururową. Przewody instalacji projektuje się z rur tworzywowych wielowarstwowych z wkładką aluminiową - system MLC Uponor łączonych na złączki zaciskowe . Projektowana instalacja centralnego ogrzewania będzie rozprowadzona do odbiorników ciepła w posadzce. Instalacja wentylacji mechanicznej: W budynku przewiduje się jednokrotną wymianę powietrza, co daje strumień 600m3/h. Rękojmia i gwarancja: Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji na 36 miesięcy. Zamawiający ustala maksymalny okres dodatkowej gwarancji na 24 miesięcy. Jeżeli Wykonawca poda dłuższy okres dodatkowej gwarancji, będzie to rozumiane jako podanie maksymalnego okresu dodatkowej gwarancji t.j. 24 miesięcy. Łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 60 miesięcy (okres podstawowej gwarancji okres dodatkowej gwarancji). Umownie wydłużona zostaje rękojmia, na okres równy udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w treści wzoru Umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ. Wymogi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 Ustawy PZP: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 w zw. z art. 36 ust. 2 pkt 9 lit. c Ustawy PZP wymaga aby roboty budowlane (ogólnobudowlane, instalacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznej) wykonywane były przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Warunek uzasadniony jest specyfiką tych czynności, które muszą być wykonywane pod nadzorem, w określonym miejscu i czasie, co w całości wypełnia znamiona stosunku pracy określonego w art. 22 ust. 1 Kodeksu pracy. W tym celu Zamawiający ma prawo kontrolowania Wykonawcy oraz podwykonawców w zakresie przestrzegania tego wymogu. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót sporządzi listę pracowników (imiona i nazwiska, zakres robót) realizujących roboty budowlane. Lista powinna być za każdym razem aktualizowana. Wykonawca i podwykonawcy mają obowiązek, na każde wezwanie Zamawiającego przedstawienia dowodów zatrudnienia określonych pracowników na podstawie umowy o pracę (kopia umowy o prace, dowód zgłoszenia do zus). Nieprzestrzeganie ww. warunku, w tym brak przedstawienia ww. dowodów stanowi przerwę w realizacji robót i może być podstawą do odstąpienia od Umowy, na warunkach określonych w Umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł. 10.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 22 1020 4027 0000 1902 1263 5977 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 10.5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 10.6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres dodatkowej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach