Przetargi.pl
Modernizacja budynków pełniących funkcje społeczno - kulturalne wraz z otaczającym terenem rekreacyjnym w miejscowościach Kuźnica Bobrowska, Skrzynki, Zawady

Miasto i Gmina Grabów nad Prosną ogłasza przetarg

  • Adres: 63-520 Grabów, Ul. Kolejowa 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7305024 , fax. 0-62 7305050
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Grabów nad Prosną
    Ul. Kolejowa 8 8
    63-520 Grabów, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7305024, fax. 0-62 7305050
    REGON: 25085469400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/grabownp/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynków pełniących funkcje społeczno - kulturalne wraz z otaczającym terenem rekreacyjnym w miejscowościach Kuźnica Bobrowska, Skrzynki, Zawady
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynków pełniacych funkcje społeczno - kulturalne wraz z otaczającym terenem rekreacyjnym w miejscowościach Kuźnica Bobrowska, Skrzynki, Zawady: Zakres prac obejmuje: miejscowość Kuźnica Bobrowska: OPIS ROBÓT PRZEWIDZIANYCH DO WYKONANIA - likwidacja części okien, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami, - wymiana drzwi wejściowych i wykonanie wyjścia ze świetlicy na plac zabaw, - uzupełnienia tynków, - wykonanie bufetu, - rozbiórka istniejących podłóg drewnianych, - wykonanie nowych posdzek z płytek gress, - wykonanie sufitu podwieszonego sali, - malowanie, - wykonanie tynku akrylowego do wys 150 cm, - wykonanie instalacji wody i instalacji kanalizacyjnej, - wykonanie ubikacji, - wymiana instalacji elektrycznej, - wykonanie nowego oświetlenia, - wykonanie instalacji grzewczej -elektrycznej w raz z piecami akumulacyjnymi, - wyposażenie świetlicy, - zagospodarowanie terenu, - urżądzenie placu zabaw - sprzęt. miejscowość Skrzynki: OPIS ROBÓT PRZEWIDZIANYCH DO WYKONANIA - docieplenie dachu płytami styropianowymi wraz z nowym pokryciem papą termozgrzewalną, - wymiana obróbek blacharskich, - wykonanie instalacji odgromowej, - drobne zmiany w ścianachn działowych, - wymiana stolarki okennej i drzwiowej z parapetami wewnetrznymi i zewnętrznymi, - pomalowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi z wykonaniem gładzi gipsowych, - ocieplenie budynku metodą ATLAS-STOPTER wraz z wykonaniem elewacji, - remont instalacji elektrycznej z wymianą lamp oświetleniowych, - wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, - remont instalacji wody, - remont instalacji elektrycznej - wymiana przewodów i lamp, - remont instalacji kanalizacyjnej, - zagospodarowanie placu zabaw wraz z ogrodzeniem frontowym, - wyposażenie placu zabaw. miejscowość Zawady: OPIS ROBÓT PRZEWIDZIANYCH DO WYKONANIA - rozbiórka i wymurowanie kominów ponad dachem z klinkierowej cegły, - docieplenie dachu płytami styropianowymi wraz z nowym pokryciem papą termozgrzewalną, - wymiana stolarki okennej i drzwiowej z parapetami wewnetrznymi i zewnętrznymi, - pomalowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi z wykonaniem gładzi gipsowych, - ocieplenie budynku metodą ATLAS-STOPTER wraz z wykonaniem elewacji, - remont instalacji elektrycznej z wymianą lamp oświetleniowych, - wykonanie ogrzewania za pomocą piecy akumulacyjnych, - wykonanie instalacji odgromowej, - wyposażenie świetlicy, - zagospodarowanie placu zabaw wraz z ogrodzeniem, - wyposażenie placu zabaw, - zadaszenie tarasu o konstrukcji drewnianej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wynosi 10 000 zł i jest wskazana w sekcji III pkt III.1 ogłoszenia opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, poz. 1537). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: RBS Lututów o/Grabów nad Prosną Nr: 47 9256 0004 0062 0875 2000 0040, z dopiskiem ,,Wadium na: Modernizacja budynków pełniących funkcje społeczno - kulturalne wraz z otaczającym terenem rekreacyjnym w miejscowościach Kuźnica Bobrowska, Skrzynki, Zawady. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w sekcji IV pkt IV.3.4 ogłoszenia opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Z zastrzeżeniem ust. 11, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek: 1) wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) wykonawcy, który został wykluczony z postępowania; 3) wykonawcy, którego oferta została odrzucona. 8. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie wykażą się dowodami, że: a) wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) - dla robót budowlanych, w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres : wykonanie robót budowlanych, elektrycznych, wod-kan. i c.o. odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 1. kierownika budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w w zakresie: - konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej jedna osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej jedna osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro- energetycznych - co najmniej jedna osoba. Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; c) oświadczą, że dysponują niezbędnym sprzętem technicznym i narzędziami do wykonania zadania; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 1 SIWZ. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawo Zamówień Publicznych. 2.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 SIWZ, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 1pkt 2 SIWZ. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Prawo Zamówień Publicznych. 2.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie art. 24 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z póżn. zm.) w celu: 1) potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ); 2) potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia; b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat od wszczęcia postępowania ( dla robót budowlanych ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości, nazwy przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 2 roboty budowlane (zał. nr 4 do SIWZ); c) wykaz osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnieniami i zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (zał. nr 5 do SIWZ) w zakresie: - konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej jedna osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej jedna osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro- energetycznych - co najmniej jedna osoba. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/grabownp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach