Przetargi.pl
II POSTĘPOWANIE NA ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE WJAZDU DROGI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE KLOTYLDZIN

Nadleśnictwo Podanin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, Podanin 65
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2828019, 2829897, 2810781 , fax. 067 2810785
  • Data zamieszczenia: 2013-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Podanin
    Podanin 65 65
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2828019, 2829897, 2810781, fax. 067 2810785
    REGON: 57006446400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II POSTĘPOWANIE NA ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE WJAZDU DROGI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE KLOTYLDZIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa wjazdu drogi leśnej w Leśnictwie Klotyldzin - oddział 320 a. 2. Przebudowa wjazdu drogi leśnej w Leśnictwie Karczewnik w oddziale 320 a - przy ścieżce pieszo - rowerowej Studźce - Margonin, 3. Plan wykonania przebudowy zawiera rysunek nr 1 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawierają: a. opis techniczny, b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c. przedmiar robót. stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 5. Powyższa działka stanowią własność Skarbu Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe w zarządzie Nadleśnictwa Podanin. 6. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia: a. ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.); b. ustawa z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16, poz. 93 z późn. zm.), c. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); d. ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.); e. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r., nr 47 poz. 401); f. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( Dz. U. z 2003 r., nr 120, poz. 1126); g. przepisy i wytyczne branżowe. 7. Ewentualne odpady Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 185 poz. 1243 z późn. zm.). Koszty utylizacji poniesie Wykonawca. 8. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót przez Zamawiającego, Wykonawcę i Inspektora Nadzoru. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, liczonej od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót potwierdzonego bezusterkowym protokołem zdawczo odbiorczym. 10. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej Operat kolaudacyjny stanowiący podstawę odbioru i ocenę zgodności wykonanych robót z dokumentacją techniczną, zawierający wszelkie dokumenty dotyczące wykonanych robót budowlanych, a zwłaszcza : a. Protokół z przeprowadzonego odbioru technicznego, b. Wykaz wad i usterek z odbioru technicznego, c. Protokół odbioru końcowego robót, d. Pisemne zgłoszenie zakończenia robót przez Wykonawcę Zamawiającemu, e. Oświadczenia osób funkcyjnych na budowie wymagane Prawem Budowlanym - jeśli dotyczy, f. Dziennik budowy jako dokument prawny obowiązujący Zamawiającego i Wykonawcę w trakcie trwania budowy, g. Dokumenty gwarancyjne, h. Dokumentację projektową powykonawczą z naniesionymi wszystkimi zmianami dokonanymi w czasie realizacji robót, i. Protokół przekazania terenu budowy przez Wykonawcę z zapisami o przywróceniu do stanu pierwotnego terenu zaplecza, j. Atesty materiałów, k. Orzeczenia o jakości materiałów - jeśli posiada, l. Deklarację zgodności na wbudowane materiały, m. Aprobaty techniczne wbudowanych materiałów, n. Dokumentację fotograficzną robót. 11. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym opisem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR), wytycznymi określonymi w SIWZ, wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego. 12. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w STWiOR oraz kosztorysach ofertowych. 13. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm. 14. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją musza posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w projekcie budowlanym, pod warunkiem, że zaproponowany produkt posiadać będzie parametry i spełniać standardy, co produkt podany przykładowo. Należy wówczas w ofercie podać nazwę, typ i parametry proponowanego produktu równoważnego. 15. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych Kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do SIWZ. 17. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz zaleceniami Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. 18. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 19. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przedłoży wzór umowy ze wskazanym podwykonawcą. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 20. Organizacja budowy: a. organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, b. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich, c. uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót, d. w przypadku uszkodzenia drzew (m.in. uszkodzeń kory, ścięcia drzewa) Wykonawca zostanie obciążony kwotą w wysokości 1.500,00 zł brutto za każdą sztukę. 20. Warunki rozliczania wykonania przedmiotu zamówienia: a. z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w opisie technicznym, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i STWiOR. b. Wynagrodzenie wykonawcy ustala się w formie ryczałtu za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z rozdziałem IV niniejszej SIWZ i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. c. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru robót przez Zamawiającego, Wykonawcę i Inspektora nadzoru inwestorskiego. d. Zamawiający przewiduje rozliczenie końcowe za wykonane roboty. Podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie bezusterkowy protokół odbioru końcowego podpisany przez Wykonawcę, Inwestora i Inspektora nadzoru. e. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. f. Podstawą wyceny oferty jest opis techniczny. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, a nie zasadniczym dla dokonania wyceny oferty. g. Podstawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie opisu technicznego, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej SIWZ, STWiOR. h. Zapłata za fakturę nastąpi z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach