Przetargi.pl
Dowóz i odwóz dzieci do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Strzelcach.

Urząd Gminy Strzelce ogłasza przetarg

  • Adres: 99-307 Strzelce, ul. Leśna 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 3566601, 3566614 , fax. 0-24 3566615
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Strzelce
    ul. Leśna 1 1
    99-307 Strzelce, woj. łódzkie
    tel. 0-24 3566601, 3566614, fax. 0-24 3566615
    REGON: 00055158500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. ugstrzelce.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz dzieci do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Strzelcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Strzelcach w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011 /we wszystkie dni nauki szkolnej/ PRZYWOZY - średnio dziennie około 79 kilometrów. Kurs I 6:40 - 7:00 Trębki - Przyzórz( OSP)- Muchnice ( Marianka)- Muchnice (szkoła) - Strzelce Kurs II 7:05 - 7:35 Strzelce-Muchnice - Sójki P. -Sójki(tartak)- Muchnów (droga na Dębinę)-Muchnów (kapliczka)-Muchnów (szkoła) - Bociany -Strzelce Kurs III 7:40 - 8:00 Strzelce - Wola R. - Wieszczyce (Zgórze)-Wieszczyce (sklep)-Wieszczyce - Strzelce Kurs IV 8:05 - 8:35 Strzelce - Aleksandrów - Holendry (przystanek PKS) -Kozia Góra - Niedrzaków (krzyż)-Niedrzaków (sklep)- Długołęka - Glinice - Kozia Góra - Strzelce Kurs V 8:40 - 9:10 Strzelce - Rejmontów - Sójki Parcel - Sójki (tartak) - Muchnów - Bociany - Strzelce ODWOZY- zgodnie z harmonogramem odjazdów (zostanie ustalony po sporządzeniu planu lekcji w szkołach) wg zlecenia dyrektora Zamawiający zastrzega prawo do weryfikacji tras wg zaistniałych potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunek spełnią wykonawcy, którzy: prowadzą działalność gospodarczą w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem i posiadają uprawnienia do ich wykonywania, wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001r., o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm. ); 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunek spełnią wykonawcy, którzy: - złożą oświadczenie, że dysponują wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - dysponują autobusem wyposażonym, w co najmniej 40 miejsc siedzących; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek spełnią wykonawcy, którzy złożą stosowne oświadczenie oraz posiadają: - ubezpieczenie NW dla kierowcy i pasażerów pojazdu, którym będzie prowadzona usługa oraz pojazdu rezerwowego; - ubezpieczenie OC pojazdu, którym będzie prowadzona usługa oraz pojazdu rezerwowego; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - warunek spełnią wykonawcy, którzy złożą stosowne oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; - kserokopie dowodu rejestracyjnego pojazdu, którym będzie prowadzona usługa i pojazdu rezerwowego; - ubezpieczenie NW dla kierowcy i pasażerów pojazdu, którym będzie prowadzona usługa oraz pojazdu rezerwowego; - ubezpieczenie OC pojazdu, którym będzie prowadzona usługa oraz pojazdu rezerwowego; - oświadczenie wykonawcy - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 2 do SIWZ, Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę (z dopiskiem -za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. ugstrzelce.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach