Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytu i pożyczek w wysokości 2 700 000,00 zł

Gmina Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Reymonta 23
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8334615 , fax. 046 8333240
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skierniewice
    ul. Reymonta 23 23
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8334615, fax. 046 8333240
    REGON: 75014849500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminaskierniewice.w.interia.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytu i pożyczek w wysokości 2 700 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Określenie przedmiotu zamówienia: a. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 2 700 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytu i pożyczek na okres 10 lat. b. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - w dniu następnym po dniu podpisania umowy. c. Kredyt spłacany będzie w równych ratach miesięcznych - 119 rat; spłaty będą dokonywane w ostatnim dniu miesiąca. d. Zamawiający zastrzega sobie prolongatę rat na pół roku od dnia podpisania umowy. e. Spłata kapitału nastąpi od dnia 28.02.2010 w równych ratach miesięcznych. f. Spłata odsetek od kredytu nastąpi na koniec każdego miesiąca, począwszy od następnego miesiąca po podpisaniu umowy. W celu właściwego porównania cen należy przyjąć WIBOR 1 m z dnia 30.06.2009 + stała marża banku. Do ceny oferty oprócz oprocentowania (stała WIBOR + marża) należy doliczyć wszystkie prowizje. Należy przyjąć uruchomienie kredytu na dzień po podpisaniu umowy a spłata kredytu nastąpi do dnia 31.07.2019 . g. Prawnym zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. h. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do dokumentacji przetargowej dołącza się dokumenty: - Uchwała Budżetowa Gminy Skierniewice na rok bieżący; - Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za ostatni rok. - Inne pomocne dokumenty [tj.: sprawozdania, opinie, uchwały, zaświadczenia] i. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą wykonywane w złotych polskich. j. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty długu. 3. Oferty częściowe - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamówienia uzupełniające - Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 5. Oferty wariantowe i równoważne - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i równoważnych. 6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie przez Wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 (do potwierdzenia - oświadczenie stanowi załącznik nr 2 SIWZ). 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu żądanych przez zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Dokumenty powyższe powinny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę [osoby upoważnione do podpisania Oferty]. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW W POSTEPOWANIU 1. Ofertę Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SIWZ. 3. W zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605): A. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w SIWZ - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.skierniewice.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach