Przetargi.pl
Remont pomieszczeń kuchennych w Przedszkolu Samorządowym Baśniowa Kraina w Błaszkach ul. Pomorska 1.

Urząd Gminy i Miasta Błaszki ogłasza przetarg

  • Adres: 98-235 Błaszki, pl. Niepodległości 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8292491 , fax. 043 8290932
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Błaszki
    pl. Niepodległości 13 13
    98-235 Błaszki, woj. łódzkie
    tel. 043 8292491, fax. 043 8290932
    REGON: 00052802000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: peup.blaszki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń kuchennych w Przedszkolu Samorządowym Baśniowa Kraina w Błaszkach ul. Pomorska 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń kuchennych polegający na : 1 adaptacji pomieszczeń piwnicznych na magazyn, 2 wykonaniu nowych okładzin ścian i podług, 3 remoncie i wymianie instalacji elektrycznej, 4 wymianie grzejników centralnego ogrzewania, 5 dostawie i montażu wyposażenia kuchni wraz z podłączeniem do sieci wod-kan, Szczegółowy zakres robót i potrzebnych materiałów znajduje się w kosztorysie nakładczym (ślepym) i przedmiarze robót, a sposób wykonania opisany jest w projekcie budowlano - wykonawczym i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót które stanowią załączniki do niniejszego opracowania. Użyć materiałów opisanych w dokumentacji lub równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki : 3.1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z warunkami ustawowymi - wypis do rejestru działalności gospodarczej, 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , posiadają uprawnienia, 3.3. udokumentują że dysponują własnymi środkami finansowymi bądź posiadają potwierdzoną przez bank zdolność kredytową, 3.4. udokumentują dobre i terminowe wykonanie zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia, 3.5. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.6. udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace i wbudowane materiał oraz urządzenia. 3.7. jest ubezpieczony od prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie OC.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności: 1.1.Podstawa prawna działania firmy - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wymaga się aby dokument był wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej. 1.2.Informacja o skazaniu lub nie skazaniu z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy Prawo Zamówień Publiczny - wymaga się aby informacja była z wymogami ustawy PZP i była wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 1.3.Informacja o zakazaniu ubiegania się o zamówienie publiczne z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wymaga się aby informacja była zgodna z wymogami ustawy PZP i była wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wymaga się aby Wykonawca nie zalegał z zapłatą podatku i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 1.5. Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wymaga się aby Wykonawca nie zalegał z zapłatą podatku i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu w okresie trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. 2.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą nadzorować wykonanie zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (kopie dokumentów) niezbędnych do wykonania zamówienia, 2.3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat podobnych prac, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonano należycie. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie: 3.1. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3.2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wymaga się aby Wykonawca posiadał aktualną polisę OC. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub mieszka poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1- 1.1; 1.2; 1.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeni lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 - 1.1; 1.2; 1.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Po sprawdzeniu i analizie Zamawiający dokona oceny czy przedłożone dokumenty odpowiadają wymaganiom ustalonym w SIWZ i czy tym samym Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. W przypadku złożenia kserokopii dokumentów, Wykonawca winien opatrzyć je klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczyć podpisem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełnić stawiane im warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zastanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://peup.blaszki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach